Ik durf het nog niet te geloven..... maar de streep staat er echt. Al is ie nog niet zo knaldonker.... toch 1 dag voor mijn NOD positief getest. En ik voelde me absoluut niet zwanger, had al 3 dagen flinke menstruatiekrampen..... maar zonder bloed. Heb 2 testen gedaan en ze zijn allebei positief (geen ochtendurine overigens). Zondag met ochtendurine testen en hopen dat de streep donkerder wordt! [-o<
Proficiat meid! Ken dat gevoel wel .... ik heb heel af en toe wat menstruatiekrampen en een heel klein beetje misselijk maar daar blijft het dan ook bij.
dankjewel ik had ook vorige week zaterdag een tweede streepje wat nog niet zo duidelijk was, op maandag weer getest nou toen was het streepje duidelijk. ik ben deze week 1 dag een beetje duizelig geweest, ben wel een beetje moe en heb ook last gehad van menstruatie krampen. maar ik ben niet misselijk en heb ook geen andere kwaaltjes. groetjes liesje
Ja, die menstruatiekrampen herken ik wel. Ik heb 3 dagen lang (tot gisteren) behoorlijke krampen gehad, dacht echt dat ik ongesteld zou worden. Nu heb ik wel kleine speldensteekjes onderin mijn buik... Mijn borsten zijn wel gevoelig aan de zijkanten, maar ook alleen als is erop druk. En mijn tepelhof lijkt wat groter... Dacht echt dat ik al voor mijn NOD misselijk zou zijn als het raak was. Heb wel eens een beetje maagzuur gehad de afgelopen 1,5 week, maar ja logisch.... dat was na het eten! Mijn vriend zei vanmorgen dat ie het al aan zag komen, maar hij heeft niets gezegd. En ik maar 3 dagen met maandverband in de weer. Hopelijk kan dat de komende 8 maanden in de kast blijven!
Bij deze nog maar eens gefeliciteerd he heel goed. op die roze wolk en er niet mee van af komen he. jennie72
Yippieeeee! Jij ook! Gefeliciteerd van ons beide, en dat er over een maandje of 8 maar een lekkere dikke wurm uit 't appeltje mag komen! Heidiii en mannetje