Ik durf het nog niet...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Em1985, 27 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. selineshanice

10 dec 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    O bah.. Sterkte.. Ik duim voor je dat het stiekem toch goed zit!

2. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Oh meid, wat een narigheid!!! Ik ben zelf nu ook 4w1d na twee vroege miskramen en ken je angst. Ik hoop zo voor je dat het allemaal meevalt!

Is het verloop nu hetzelfde als de miskramen?

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook bruinverlies gehad en er bleek toen niets aan de hand.

3. Em1985

Em1985 Lid

1 jul 2013
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bizar...
    Ondanks het bloedverlies is er vandaag een vruchtje met een voorzichtige hartactie gezien, 6 weken 2 dagen.

En toch... ik geloof het nog steeds niet!
    Zou dat nog gaan komen?

4. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Wat fijn voor je! Ik hoop dat alles goed blijft gaan!

5. Eef29

Eef29 Actief lid

2 jan 2014
    120
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kan het ook nog slecht geloven hoor... Raar is dat he! Maar een vriendin van me zegt altijd: Je hebt niet voor niks 9 maanden de tijd om er aan te wennen!:)

6. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ook ik kan me iedereen zn reactie goed voorstellen. Ik weet sinds deze week dat ik zwanger ben (bijna 7 weken) en durf er toch ook niet helemaal in te geloven. Een kennis van mij kreeg bij 9 weken een miskraam. Het lijkt alsof ik eerst wat bevestiging nodig heb van een arts of verloskundige dat alles goed is en dan pas kan ik denk ik helemaal blij zijn. Ik ben trouwens zwanger van de eerste. Herkennen mensen dit? Of stel ik me misschien wat aan? Ik heb geen ervaringen met MK of iets dergelijks.

7. Em1985

Em1985 Lid

1 jul 2013
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch even laten weten:
    Na maarliefst zeven keer een bloeding gehad te hebben, twee zelfs met stolseltjes, ben ik nu toch komend weekend 11 weken zwanger.

Echo's zijn elke keer goed.
    Maandag gaan ze weer kijken.

Wat een gekke zwangerschap, maar zolang het met kleintje maar goed gaat!

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

9. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Goed zeg....ben blij dat alles er goed uit ziet. Ik ben laatst 2 weken terug gezet. Had pas 1 menstruatie gehad en was daarom niet betrouwbaar. Ik heb dud een cyclus van 6 weken gehad ipv 4. Alles zag er goed in verhouding uit. In een ander forum is iedereen ineens negatief dat teruggezet worden slecht is ivm ontwikkeling van de baby enz. Echt irritant. Volgens vk kan het heel goed omdat ik net gestopt was maar ze blijven maar negatieve verhalen tikken..

10. Em1985

Em1985 Lid

1 jul 2013
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    kimmie, wist je wanneer je ovuleerde, door een test bijvoorbeeld?
    Het kan toch prima dat je later een eisprong had dan gebruikelijk?
    Maak je geen zorgen door al die verhalen en vertrouw op wat de verloskundige zegt.
    Gefeliciteerd met het kloppende hartje!
    Hopelijk gaat alles voor jou verder heel voorspoedig!

11. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Nee ik heb echt geen idee wanneer ik ovuleerde. Ik gebruik geen ovulatietesten. Thnx meis voor je reactie

12. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap je wel, al heb ik geen miskraam mee gemaakt... ik heb ook licht bruin verlies gehad... waarschijnlijk oud bloed of innestelingen bloeding....Proberen je hoofd ergens anders op te richten... positief blijven denken....

13. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik weet niet of je dit tegen mij zei maar ik heb geen bloedverlies gehad.

14. amaryllis1986

amaryllis1986 Actief lid

30 jul 2011
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niks van die verhalen aantrekken. Iedere zwangerschap verloopt anders en het kan best zijn dat je eisprong later is geweest. Had je voor je zwangerschap een regelmatige cyclus?

Bij mijn eerste zwangerschap ben ik ook iets teruggezet, maar ik had toen mijn eisprong gevoeld en wist zeker dat deze een paar dagen eerder was dan gebruikelijk. Uiteindelijk is gedurende de zwangerschap gebleken dat ik gelijk had met mijn berekening.

15. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Nee ik had ervoor geen regelmatige cyclus. Was net gestopt met de pil en maar 1 menstruatie gehad. Voor ik aan de pil ging was ik ook niet erg regelmatig. Ik heb ruim 12 jaar de pil geslikt.

Deel Deze Pagina