Zo dit is spannend, vandaag nieuwe testen gekocht en dacht echt niet zwanger te zijn, maar wilde toch even testen. Aangezien we vanavond mogelijk ergens een wijntje gaan drinken. En tot mijn grote verbazing verschijnen er op beide testen lichte streepjes! Spannend en gek. Heb eigenlijk niks geen symptomen, ja van de week wel pijnlijke borsten en af en toe steekjes links en rechts onderin m'n buik naar mn lies. Maar dacht dat mn lichaam me voor de gek hield. Volgens berekening zit ik nu ong tussen de 3 weken en 5 dagen en 4 weken in. Aangezien m'n voorgaande cyclussen 32 en 35 dagen waren
12 dpo, zou vrijdag m'n nod hebben als ik weer op 35 dagen zit wat ik wel verwacht gezien m'n ovulatietest
Zojuist met eerste urine nogmaals getest en loopt mooi op. Al gelooft manlief t nog niet zo, die heeft een knaltest nodig om te geloven. Morgenvroeg maar een digitale clear blue doen dan kan t geen twijfel geval zijn
Die is mooi duidelijk! Bij sommige mensen knalt ie nooit, dus inderdaad de digitale doen dan om hem te overtuigen.