Ben een hele tijd niet op dit forum geweest. Kon niet goed omgaan met de emoties in mijn hoofd en alle blije mensen die wel zwanger waren. Daarnaast twee kleine babytjes in mijn omgeving waardoor ik telkens de confrontatie aan moest gaan. Ik was wel erg blij voor hen maar toch was er veel verdriet. In augustus 2012 kreeg ik mijn 8 weken echo. Ik had er met 6 weken al een gehand om de termijn te bepalen en hier een kloppend hartje gezien. Na 7 weken en 2 dagen was het vruchtje gestopt met groeien terwijl er totaal geen verschijnselen waren dat het niet goed ging. Enorme klap dus, ook omdat mijn vriend er tijdens de echo niet bij kon zijn ivm de vakantiebezetting op zijn werk. Uiteindelijk gecurreteerd en weer wachten op een cyclus. Iedere maand weer afwachten en stiekem al een aantal dagen voor NOD testen of het gelukt was. (ik denk dat velen zich hierin herkennen). Afgelopen maand voelde het weer precies zoals in juli 2012. Maar dat had ik in oktober en december ook al gehad. Dus ik dacht dat het weer loos alarm was. Volgens de huisarts misschien een vmk voor beide omdat alle symptomen er weer waren maar de test bleef negatief. Afgelopen vrijdag toch een test gedaan, dit keer op mijn NOD en niet ervoor, omdat ik nog geen echte krampen kreeg. En deze kwam na 15 sec al dubbel in beeld. ZWANGER!! Ik kreeg meteen een dubbel gevoel. dat betekent 7 weken zwanger op mijn uitgerekende datum van ons vorige kindje. 7 weken, toen het dus misging met de eerste. Ontzettend stressvol al probeer ik te genieten. Ben zo ontzettend blij, maar tegelijk enorm bang dat het weer misgaat. Mijn vriend durft ook nog niet blij te zijn (hij heeft al 2 miskraam meegemaakt, ook bij zijn ex) en zei timide, ach over een paar weken nog maar eens testen en dan zien we wel. Zul je nou asjeblief goed groeien en blijven plakken en ons over 36 weken een knuffel geven??
herkenbaar...het is moeilijk om opnieuw vertrouwen erin te hebben..uiteindelijk zal de tijd het leren! Voor nu in iedergeval gefeliciteerd meid en hopelijk zal het een onbezorgde zwangerschap worden ! knuffel
Gefeliciteerd ook ik heb in Augustus een miskraam gehad,ik was 8 April uitgerekend.Vorige maand vroege miskraam,en deze maand afwachten.Ik dacht dat ik gisteren ongesteld werd,maar is weer gestopt.Hoop volgende week ook op een positieve test.
Ik kom net van de Verloskundepraktijk. Ze heeft een echo voor me ingepland en een tweede afspraak in mei. Ze zegt dat ik moet relaxen, maar dat is o zo moeilijk. Ben nou eenmaal een druk typetje en ik voel aan mijn buik dat ik totaal gespannen sta. Ik ga er mijn best voor doen want ik wil dat het deze keer goed gaat!! @Kittycat69 Ik hoop voor je mee... Ik was 7 april uitgerekend en die datum nadert. Al moet ik me er gewoon bij neerleggen dat het vruchtje destijds niet goed was en dat het beter was zo. Moed houden allemaal voor diegene bij wie het nog (net) niet zover is en diegene waar het geluk lonkt, Relaxen en Genieten en je niet zon zorgen maken. Doe ik ook niet, ahum
Hoi Maike, ik heb begin oktober 2012 een miskraam gehad met 6+6, vruchtje was al met 5 weken gestopt met groeien. Nu ben ik voor de 2e keer zwanger en ook precies 4+6 vandaag Ik hoop op plakkerds voor ons allebei! Heb je al last van kwaaltjes? Lili
@Lili Ja, ben erg moe, heb lichte buikkrampen, licht misselijk, pijnlijke borsten en nu al last van emo buien... hahaha, en jij? Tnx aan de rest. Blijft spannend. Vandaag 5 weken.
Hoi Maike, Ook ik heb afgelopen jaar een miskraam gehad, met 10 weken kwam ik erachter dat beide vruchtjes (het bleken er bij de echo twee) met 5,5 week gestopt waren met groeien. Nu ben ik er achter dat ik weer zwanger ben. Heb een late eisprong gehad, dus officieel zit ik nog voor mijn nod. Maar de cb test gaf vanmorgen aan 1-2 zwanger... Heb er een goed gevoel bij, maar ik herken je angst. Ook ik durf het moeilijk hard op te zeggen.. Wat als het misgaat? Maar we moeten positief blijven, ik hoop voor ons op een fijne zwangerschap en een gezond kind! Groetjes
Gefeliciteerd en duimen..... Ik wil wel zeggen geniet, maar ik weet uit ervaring dat dat voorlopig nog niet zo werkt....
Voor jullie ook gefeliciteerd Mysore en Dotje natuurlijk ook!! Dank je wel Pietel Ik heb gelukkig nu alle steun van mijn werk. Daarmee kan ik wat extra rust inbouwen. Slapen geeft me het meeste rust en na een 'dutje' is mijn buikpijn grotendeels over. Verder probeer ik afleiding te zoeken. Gisteren mijn ouders en broers en schoonzussen het goede nieuws verteld. Heb cupcakes gemaakt met daarop NOV van november, OPA, OMA, OOM, TANTE, en wat speentjes werk en een klein babytje. Viel in goede aarde En ze duimen natuurlijk allemaal mee.