Zo min mogelijk prikkeling

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dani27, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    Hoi dames

Omdat ik een hele gevoelige baarmoedermond heb met af en toe bloedverlies en buikpijn, moet ik veel rust houden en mag ik ook geen gemeenschap meer hebben.

Nu heb ik dat er helemaal voor over hoor. Maar punt is alleen dat mijn libido vrij hoog is sinds de zwangerschap.
    Gister kreeg ik een orgasme in mijn slaap zonder enige vorm van stimulatie.
    Ik heb verder niet veel last ervan gehad behalve een gevoelige buik na die tijd maar ja maak me wel wat zorgen.

Het is iets waar ik helaas geen controle over heb en vind het genant.
    Maar baal er erg van omdat het advies dus luidt zo min mogelijk prikkeling..

2. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Ik heb dat ook een paar keer gehad tijdens deze zwangerschap. Denk dat je er weinig aan kunt doen als het in je slaap gebeurd.. Zou zeggen geniet ervan ;)
    Als je je zorgen maakt zou ik het bespreken met je vk, al snap ik dat je dat gênant vindt..

3. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    Normaliter ben ik niet vies van sex.

Maar vind het heel naar als er iets gebeurd waar ik geen invloed op heb terwijl het niet mag van de gyn.

Voel me ontzetten schuldig naar de baby toe.

4. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    #4 elliepellie, 30 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2015
    Heeft de gyn gezegd geen orgasme? Sex zelf kan ik me wel wat bij voorstellen ivm prikkeling bmm door penetratie, maar zoals je als zelf zei; je hebt er geen controle over dus kan je daar weinig aan doen.

Op het einde kan een orgasme weeën opwekken maar dat kan alleen maar het laatste zetje zijn. Je kan het ook zo zien dat je kindje jouw gelukt hormoontjes krijgt!

5. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik wil nogmaals het woordje kan benadrukken!! Ze weten dat niet eens zeker namelijk of orgasmes weeën opwekken

6. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Ik had altijd begrepen dat als aan het einde de bevalling begint door gemeenschap dat niet zozeer door het orgasme komt als wel door een bepaald stofje in het sperma. En tja, hier kun je niets aan doen, gebeurt onbewust. Zeker niet schuldig voelen dus!!!

7. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    Bedankt dames voor de reacties.

De gyn zei geen gemeenschap. Maar ik bedacht me dat een orgasme de baarmoeder doet samentrekken.

Misschien kan ik het nog eens aankaarten maar durf ik niet zo goed...

8. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ze horen daar wel vreemdere vragen ;) dus ik zou toch echt die vraag stellen. Dan weet je het en ben je wellicht gewoon gerustgesteld. Nu maak je je er toch zorgen om.

9. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Je zal waarschijnlijk niet de eerste zijn met die vraag ;) Het komt veel vaker voor!

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Als je het heel genant vind (wat heus niet nodig is, ze krijgen vast vreemdere vragen) stel hem dan hier op zp bij de verloskundige.

11. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    Heb morgen controle bij de gyn en ga het gewoon vragen.

:)

Deel Deze Pagina