Ik durf mijn gynaecoloog niet te bellen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Do87, 29 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Herkenbaar, vorig jaar 2 mk gehad. Ik mocht weer vroeg bellen naar mn gyn. Toen het dit jaar eenmaal zover was durfde ik niet en ben ik pas met 7.2 voor een echo gegaan. Zweet brak me uit en kon wel huilen toen ik een hartje zag kloppen.
    Hoop voor jullie dat het nu een goede zwangerschap is met een ukje die blijft plakken!

2. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Herkenbaar hoor. In okt vorig jaar een miskraam gehad op 5 weken en nu in feb een bbz. Ik bleek al 6 weken te zijn terwijl ik gewoon ongesteld was geworden.
    De operatie van m'n bbz was 18 feb, en ben er sinds gister achter dat ik weer zwanger ben. De testjes zijn nog heel licht dus het is waarschijnlijk nog erg vroeg. (ovulatietest was pas laat positief)
    Ergens wil ik afwachten tot ik wat verder ben, mocht het toch mis gaan. Aan de andere kant wil ik niets liever dan dat ze NU kijken om te zien of het niet weer een bbz is. Heel erg dubbel dus.
    Voor nu test ik maar even door, en donderdag moet ik voor controle in het zkh zijn en dan geef ik het daar wel aan en dan zie ik wel wat ze zeggen.

3. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    Ik heb expres pas een afspraak gemaakt met 7 weken omdat ik zeker wilde zijn dat er een hartje te zien was.

Deel Deze Pagina