Zie het even niet meer zitten... :-(

Discussion in 'Zwangerschap' started by mamatoB, Feb 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

Jan 15, 2009
    2,196
    0
    0
    Hallo allemaal...

Moet even mn eitje kwijt... zie t even niet meer zitten... misschien komt het door de hormonen, of doordat ik al een tijdje oververmoeid ben... :( we zitten hier midden in een verbouwing van de benedenverdieping, mijn werk is stressvol en supervermoeiend... mijn man ziet t ook effe niet meer zitten en ik raak waarschijnlijk mijn baan kwijt omdat ik minimaal 32 uur moet blijven werken om mijn baan te houden... :( er zijn zo veel dingen om over na te denken, maar ik krijg er geen tijd voor... en als ik dan even tijd heb ben ik te moe om na te denken en kan ik alleen maar slapen...

Ach, het gaat vast wel weer over, moest alleen even mijn hart luchten :oops:

liefs
    mamatoB

2. Maia

Maia Niet meer actief

och meis, gewoon een dikke knuffel en heel veel sterkte! Hopelijk gaat het snel weer wat beter. Probeer je rust te pakken, dat is het allerbelangrijkste. Goed voor jezelf en je kindje zorgen!

3. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

Jan 15, 2009
    2,196
    0
    0
    Dankjewel Maia,lief van je!

4. Marianne71

Marianne71 Nieuw lid

Nov 15, 2008
    4
    0
    0
    Haaglanden
    Hoi mamatoB,

Dat is ook allemaal niet niks! Net zwanger, verbouwing, allebei werk. Jullie verwachten ook wel veel van jezelf. Wees nooit te trots om hulp te vragen, jullie kunnen het nu wel gebruiken om jezelf wat adempauze te geven. Vraag een goede vriend, ouder of familielid of hij of zij iets voor jullie uit handen kan nemen. Al is het misschien het avondeten wat ze langsbrengen of wat je bij hen mee eet. Ik probeer hardop mee te denken nu.
    Dat huis komt wel, focus je op jezelf en elkaar en probeer ook een weekeindje ertussen uit te gaan als dat financieel mogelijk is. Want wat je nu niet wilt is ruzie en dat is o zo makkelijk als je zoveel stress om je heen hebt. Nou... heel verhaal weer. Kern = laat je niet gek maken. Jij, je vriend en het nieuwe kindje zijn het belangrijkste. De rest komt wel.

Share This Page