Bij mij hebben deze testen nooit vals positief gegeven (terwijl ik weet dat bij veel dames dat wel zo is, dat lees je wel vaker op dit forum). Maar bij mij bleven ze altijd omo-wit en toen ik een licht streepje had zoals jij nu toen was het ook echt raak. Dus het kan alle kanten op. Ik ga enorm voor je duimen en hopen! Laat je het ons weten als je weer getest hebt?
Ik heb zelf geen ervaring met deze testen... En zie het streepje echt duidelijk! Ik duim heel hard voor je dat het raak is! Houd je ons op de hoogte? Succes!!
Ter illustratie meis, mijn rijtje met dit type testen ging zoals onderstaande foto (vanaf 10dpo), dus als je test morgen oploopt dan zit het volgens mij gewoon goed.
Ik weet niks vd betrouwbaarheid van deze testen, maar ik weet wel dat 12 dagen na pregnyl het nog een pregnylstreep kan zijn helaas. Ik testte zelf nog op 14 dagen na pregnyl nog licht positief. Ik duim dat de streep gaat oplopen de komende dagen en je toch eigen hcg aan het produceren bent.
Ik hou ook een slag om de arm. De 1e twee iui kreeg ik de inseminatie 24 uur na de pregnyl en werd ik op dag 11 ongesteld met spotting 1/2 dagen ervoor. Deze keer was de iui 36 uur na de pregnyl en ben ik in principe al 1 dag verder dan de 2x hiervoor. Als ik pregnyl langzaam afbreek zou de kans dus ook aanwezig zijn geweest dat ik ongesteld werd met nog pregnyl in mijn lijf. Kan dat eigenlijk? Zal vast want wat niet kan is nog nooit gebeurd 😉 Al voelt het nu toch anders maar kan je ook niet meer van op aan. Na 11 jaar geloof je toch allemaal niet meer dat het kan. Dat is eigenlijk wat bij mij de boventoon voert. Heb toch geen geluk hiermee dus waarom zou dit een positieve test zijn. Dus moet dat omdraaien naar waarom zou mij dit niet kunnen overkomen?
Ik hoef niet te turen. Ik hoop echt voor je dat de testen gaan oplopen meid! Ik duim dat het niet meer van de pregnyl komt!
Ja ik werd ongi met nog pregnyl in mijn lichaam, dus het kan wel helaas. Maar ik blijf voor je duimen op een ander einde
zal toch een staartje Pregnyl geweest zijn helaas...deze test is lichter dan licht, al is het streepje wel te zien, maar na gister te hebben gelezen dat deze testen vaker vals positief geven, ga ik er gewoon vanuit dat we weer bot hebben gevangen. We zullen zien wat dit weekend brengt. Vandaag zou de heks moeten arriveren, en aan het buikgevoel zou dat ook zo maar kunnen... op naar IUI #4.. foto van net met 2e ochtendurine...had om 6 uur al getest omdat ik toch moest plassen maar die is wit wit