Ik zou graag willen weten wat ik op de rommelmarkt voor prijzen bij mijn spulletjes moet zetten. Het gaat dan vooral om boeken en kinderkleding. Ik hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben, want alles wat ik niet verkoop gaat daarna naar de kringloop. Maar een leuk zakcentje verdienen is natuurlijk ook niks mis mee .... Dus zoveel als mogelijk is verkopen voor een zo'n redelijk mogelijke prijs. Dus kom maar op .... Wat zouden jullie op de rommelmarkt betalen?
20 cent 50 cent 1 euro 2 euro 5 euro De kleinere bedragen zullen op een rommelmarkt sneller uitgegeven worden denk ik.
Afgelopen zaterdag op een rommelmarkt gestaan, bijna alle kleding (behalve merk) voor 1,- P. St. Gedaan Verder ook veel 1,- en 0,50 cent en het duurste was denk ik 5,- Succes!
Ik zou kleding sorteren op maat en bij 1 euro ps 3 voor 2,50. Setjes 2 euro per stuk. Heb je veel merk dan bij 2 euro per stuk 3 voor 5 euro. Ik zeg altijd beter kleine prijs en verkopen dan hoge prijs en het weer mee naar huis nemen. Boeken verschilt erg per titel. Zelf betaal ik max 5 euro voor een boek en dan moet het een goede zijn
Wat ik ook wel is heb gezien is zak vullen voor 7,50. Geef je een plastic zak en wat er in past nemen ze mee.
Ik dacht zelf aan: Mooie kleding 2 euro zoals jurkjes en jasjes Broeken en shirts 1 euro restanten 50 cent Boeken 2 euro per stuk, 3 voor 5 euro
Niet teveel iig. De prijzen liggen echt onder marktplaatsprijzen. Kinderboekjes zo 50 ct, andere boeken 1 of 2 euro. Kleding max 1 euro, dure merken evt 2 euro. Speelgoed ook weinig tenzij het bijv little people of playmobil is, dan kan je er nog wel een paar euro voor vragen!