Groeien jouw haren snel of langzaam?

Discussion in 'De lounge' started by lennylenn, Apr 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Bij sommige vrouwen valt het echt op hoe snel hin haren groeien. Een oud collega van mij zij had heel mooi dik lang haar, die had ze een keer geknipt tot ongeveer haar bh bandje en binnen no time hingen ze weer op haar kont.

Vriendin ook haren helemaal afgeknipt a la funky style, deels opgeschoren. Nu 1,5 jaar later een dikke bos krullen tot over haar schouders.

Mijn haar een heeeeel ander verhaal. Die groeien gewoon zo langzaam dat is niet normaal!! Ik doe er niks raars mee ofzo behalve zwart verven want ik heb een paar grijze haartjes. *shameface* maar echt ze groeien voor geen meter. Ik heb vandaag "alles" weer eraf laten knippen want na mn vakantie in de hete zon was het droog en stug geworden en de dode punten waren geen punten meer. Ik baalde er wel van want het heeft zo lang geduurd eer ik mn haar in een minie staartje kon vastmaken. Maar goed met dat bosje stro kon ik ook niks mee.

Waarom groeien mijn haartjes zo langzaam. Als het op andere plekken was okeyy maar niet op mn hoofd :(. Ik heb bij de tuinen vandaag haarvitamine pillen gekocht. Of ze helpen??? Geen idee maar ik ben wanhopig

2. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Bij mij groeit het ook super snel vorige maand kon ik geen staart maken nou zit mijn haar bijna helemaal weer vast.

3. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Hier ook langzaam.. Vorig jaar in Juni tot op m'n schouders laten knippen (spijt!), en nu ruim 10 maanden later is er misschien 5 cm bij? Baal er echt enorm van.. :(

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hierook zo had het vorige maand helemaal kort laten knippen nu zo, tegen de herfst heb ik weer lang haar :D

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Ik heb het in december kort geknipt (lees voor een lok en achter 2 cm) en 2 weken terug hong het alweer op mn schouders weer t zelfde model laten knippen, en het wil nu al niet meer in model en moet eigenlijk alweer geknipt worden.... Ik ben helemaal niet blij met het feit dat het snel groeit, het is stug, gebroken punten, en lijkt gewoon heel onverzorgd...

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik kan iedere vier weken mijn uitgroei flink bijwerken maar toch lijkt mijn haar geen centimeter te groeien.
    Mijn haar groeit wel langzamer dan dat van anderen denk ik, maar ik heb ook krullen dus dan valt het ook minder op dat het langer wordt.

7. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    1,705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Hier groeit het ook zo langzaam, ook vrij dun dus heb altijd een heel ielig staartje. Heel frustrerend, maar weet niet wat ik eraan kan doen. Ik wil lang haar en een volle bos, maar het is mij niet gegeven helaas.

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier ook heel langzaam :(. Ik heb m'n haren vorig jaar oktober voor het laatst laten verven en nu maar iets van 2 cm uitgroei.

9. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Mijn haar groeit ontzettend snel, ga iedere zes weken naar de kapper en dan kan er zeker weer 5 cm. af. Vind het ook wel eens lastig om zo vaak te moeten, heb namelijk nooit dooie punten (ben eens een jaar niet geweest, flink laten groeien en toen was het nog gezond), maar als ik het niet doe om de zes weken, beginnen m'n highlights bij m'n oren. ;)

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb twee jaar gedaan om ze van een bobje op kaaklengte tot iets over m'n schouders te doen... Hoef ook echt niet elke zes weken te verven

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hoooo ik wil ook dat mijn haartjes snel groeien

12. knap

knap Niet meer actief

Hier denk gewoon normaal.

Wel begint mijn haar steeds meer te veranderen het woord steeds donkerde. Was vroeger blond en nu is het echt een peper en zout kleur aan het woorden. Daar aan merk ik echt dat ik richting de 40 gaat.:(

13. Leliana

Leliana Niet meer actief

Half jaar geleden tot net onder mijn schouders geknipt en nu alweer op mijn billen.
    Als ik het verf zie je na 1,5/2 weken weer een uitgroei. :(

14. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Snel

Dochter heel snel

Dat van mijn man nog sneller

en onze zoon spant de kroon

Echt 2 dagen na het knippen hangt het alweer voor zijn ogen....

Gelukkig geldt dit voor mijn man en mij alleen voor het hoofd :D

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier groeien alle haren helaas veel te snel. Zowel op mijn hoofd als op mijn benen; GEK word ik ervan !

16. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    4,220
    62
    48
    around the corner
    Heel snel!
    Begin december van lang naar een hele korte bob gegaan, kan nu alweer een vlecht maken en het hangt (nat, want heb flink veel krullen) alweer over mn schouders...

Ik verf mn haar ook, na 2 weken zie je de uitgroei alweer behoorlijk doorkomen, maar daar heb ik maling aan, ga echt niet iedere maand verven... ;)

17. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    1,660
    0
    0
    Hier ook zeer snel groeiend.
    Als ik er een model in knip is het na 2 week eruit. Dus laat het maar lekker lang groeien.
    Heb het 3/4jaar halverwege mn nek laten knippen en nu hing het op de rand van mn bh cup. Laatst weer dikke 5cm er af.

Mn dochter haar haar groeit net zo snel als dat van mij, haar pony kan ik elke 3 a 4 weken bijknippen.

Maar helaas groeit mn beenhaar inderdaad ook heel snel. Als ik wax heb ik na 1,5/2 weken weer haartjes op mn been :(

18. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Mijn haar groeit wel snel!
    Maar ik heb meer het probleem dat het al vet word als je er al naar kijkt..... grrrr :$

19. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Elke keer weer krijg ik standaard de vraag "heb je pokon in je haar gedaan", aldus de kapster..

Groeit ontzettend snel hier, erg vervelend als mn haar geverft is.. Dat ziet er 2 weken leuk uit, maar dan wéér die uitgroei!

20. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

Nov 9, 2009
    2,144
    0
    0
    NULL
    Hier snel. Maand of 3 geleden in een bob op kinhoogte laten knippen en nu ligt het al op m'n schouders. Moet m'n haar ook elke zes weken verven want heb dan al een flinke uitgroei....

Share This Page