Hoi dames, sorry voor vele vragen die ik hier plaats .. Maar sinds vandaag ( smorgens) heb ik veel jeuk bij mn navelll???? Word echt helemaal gek ,er zit geen muggenbultje of iets anders.. Dit heb ik nog nooit mee gemaakt, ja alleen toen ik zwanger was van mijn zoontje 30 weken ofzo.. Heb 19dec ovulatiepijn gehad maar wat kan dit zijn dan? Zo snel eenn teken vann zwschap is toch heeeeel ergggg vroeg... Wie herkent dit en was zwanger?
Ik! 'k Heb dat nu nog. Vreselijk, en je kan gewoon niet krabben he! Al moet 'k ook wel zeggen.. 'k Had het ook elke keer na m'n miskramen. Het zou volgens m'n dokter kunnen wijzen op het feit dat je baarmoeder zich aan het herstellen is. Dus als je zwanger bent, groeit ie & moet ie zich weer "herstellen". (of mee aanpassen, anders gezegd) Als je een miskraam hebt gehad, krimptie weer, en past ie zich ook weer aan. En herstelt zichzelf. Dus ik denk dat het alle kanten op kan? Afwachten is niet iets was je wil horen he.. Al weet 'k niets anders te zeggen..?
19 december ovulatiepijn. Ovulatiepijn is in verreweg de meeste gevallen de laatste groeispurt van de follikels waarna na een paar dagen je eisprong plaatsvindt waar je niks van hoeft te merken. Tenzij je ovulatietesten hebt gebruikt of hebt getemperatuurd waardoor je zeker weet dat je eisprong 19 december moet zijn geweest. Dus het kan best zijn dat je nu nog maar krap 1 dag na je eisprong zit. En dat is inderdaad te vroeg voor zwangerschapssymptomen. Je hebt niet toevallig last van een hinderlijke gesp van je broekriem of die knoop van je broek die je navel irriteert? Maar goed, je weet natuurlijk nooit.....Even een kleine twee weken afwachten....