Ben 11 weken geleden bevallen, maar ik bleef vloeien. na 7 weken kreeg ik pilletjes mee om het laaste stukje placenta te verwijderen, maar het mocht niet baten en kreeg twee weken geleden een curettage. Ik heb na de curattage veel gevloeid en stosels verloren, maar ik heb geen pijn gehad. Alleen nu maak ik me beetje zorgen, want heb al drie dagen ongi gevoel (maar dan heftig!!) Er komen ook stolsels, maar die zijn wit met beetje roze.. Help is noraal??? paracetamol helpen niet....!
Ik ken het eigenlijk niet. Ik ben 5 dgn na de bevalling heel erg ziek geworden en moest met spoed een na-curretage. Na de curretage, heb ik nog wel een week of 2 gevloeid ,maar dit was heel weinig, zonder stolsels en zag er gewoon mooi schoon uit. Ik zou voor de zekerheid even contact opnemen. Succes!!
Hoi, Hier ook een spoedcurretage, daarna meer dan een week bijna niet gevloeid en ineens kwamen er weer wat stolsels en bloed ik schrok me rot maar blijkt dat je tot 6 weken kan vloeien niet te veel natuurlijk. Ik heb gelijk de verlos gebeld die heeft me gerustgesteld, als ik jou was gewoon even bellen ze kunnen je naruurlijk altijd even doorsturen voor een echo.
Ben net terug van het ziekenhuis. gelukkig niks aan de hand. Baarmoedermond staat nog wel iets of wat open, maar dit kunnen de laaste stuiptrekking zijn vertelde hij mij (gyn). Maakte e cht zorgen, want dit is al 11,5 week aant het sukkelen...pff