Ik heb vorig jaar een miskraam gehad na een curettage kreeg ik 28 dagen erna mijn menstruatie vorige maand duurde dat 30 dagen en nu zou ik de 22ste al ongesteld moete zijn maar ben tot nu toe nog niet ongesteld had vanochtend tijdens het vrije wel donker bruin smeersel dacht dat ik ongesteld moest worden maar tot heden is mijn inleg kruisje schoon, ik heb geen witte afscheiding zo als normaal en zo nu en dan steken in mijn linker zij en lage rug pijn erg vreemd. Nu is het van harte welkom maar ik durf gewoon niet te testen ik blijf erbij dat ik waarschijnlijk nog ongesteld moet worde en dat t gewoon wa langer duurd want ben bang voor een negatieve test en alles wa daarna nog gaat komen.. Iemand hier ervaring mee
Geen ervaring mee, maar wil je even een knuffel geven. Snap heel goed dat je bang bent, misschien dat je jezelf een paar dagen kan geven? Als je donderdag nog geen bloed hebt gezien gaan testen?
Ja dat is wel een goed idee ik ga het dinsdag in huis hale donderdag ben ik vrij dus dat moet wel redelijk zijn Dank u voor t idee en lieve knuffel
Kan me voorstellen dat je het doodeng vind.. Ik vind het ook nog steeds eng dat ik weer zwanger ben, en ben ook bang dat het de hele zwangerschap blijft duren.. Ook was ik bang voor de negatieve test omdat ik niet teleurgesteld wilde worden, maar als ik ongesteld werd was ik ook teleurgesteld.. Ik vind het knap dat je kan wachten, sommige vinden dat prettiger, andere willen zekerheid en testen wel.. Je moet doen wat jij fijn vind Heel veel succes en hoop dat je snel weer zwanger mag zijn