zwanger of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eefje30, 16 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eefje30

eefje30 Actief lid

15 mrt 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zit nu op dag 26 van mijn cyclus (heb nrm een cyclus van 31 dagen) mijn cervixslijm zier er anders uit of normaal (witte brokjes)
    kan dit wijzen op een zwangerschap? is er iemand die dit ook heeft gehad en zwanger was?heb ook last van misselijkheid en mijn borsten zijn overgevoelig en ben ook vlugger moe en heb lichte steekjes in mijn onderbuik( een raar gevoel). ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben :)

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Het kan beide kanten opgaan.

De klachten kunnen zowel PMS- als zwangerschapsklachten zijn.

Tot je een positieve test in handen hebt, kan het dus nog beide kanten op. Ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is.

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

spannend, s6

4. eefje30

eefje30 Actief lid

15 mrt 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    morgen eens testen met een vroege zwangerschapstest :)
    is er iemand dat ervaring heeft met een zwangerschaps test van predictor deze kan je al 4dagen voor je nod gebruiken :p.
    en duimen dat het posetief gaat zijn

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou kruidvat 2 voor 5 euro nemen, die test vroeg positief en is ook niet zo'n aanslag op je portemonnee...
    Het klinkt wel hoopvol trouwens ;)

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    De "klachten" kunnen idd wijzen op een naderende ongi en een beginnende zwangerschap, al had ik pas met week 5 last van kwaaltjes.

Ik zou de k2v5 doen, want die zijn betrouwbaar en kun je op tijd mee testen. Ik heb 11 dpo al positief getest (4 dagen voor nod).

Ik duim voor je!

Deel Deze Pagina