Nou onze vreugde was van korte duur. Ml wilde vanochtend nog een cb zien. NIET ZWANGER meteen een action en een kv gedaan. Beide omo wit
Wat rot zeg Het enige wat ik zou doen als ik jou was is in de middag eens testen. Ik testte zelf in de ochtend stukken minder duidelijk dan in de middag. Jouw streepjes waren nog licht, dus misschien vanochtend te weinig HCG voor een goed resultaat?
Ik zou ook in de middag nog eens testen... Vind de streepjes te duidelijk hoor! Gisteren ook niet meer wel gedronken voor het slapen gaan? Erg vreemd dit!!
Nee niks meer gedronken. Ik ga er maar vanuit dat het niet zo is. Als ik volgende week nog niet ongesteld ben test ik pas weer.
ohhh verdorie, sorry. Met mn suffe kop. Had alleen de eerste pagina's gelezen en wou nog ff snel reageren voordat ik wegmoest. Hopelijk heb je volgende week alsnog een duidelijke test.
Hè gatsie, wat balen. Helaas komt het vaker voor voor NOD, maar geen bloed geeft moed. Ga heel hard voor jou duimen
He gatverdamme!!!!! Wat vreselijk voor jullie. Ik hoop stiekem dat je een middagtester bent, net als ik. Ik testte 's middags ook veel duidelijker dan 's ochtends. Ik duim voor je!!!!
Shit he....hoe kan dat nou... Of toch bevruchting maar gaat ineens toch niet goed........of urine niet geconcentreerd genoeg......dat kan ook nog he. Geen bloed.......dan is er hoop he Jane. Ik hoop het zo voor je meis.