He bah! Wat jammer, het was je gegund . Dan heeft er waarschijnlijk toch heel kort iets gezeten wat niet goed is gegaan. Ik hoop dat je toch nog snel (zonder mmm...) zwanger mag worden van een plakkerdje!!
Zolang je menstruatie weg blijft zou ik de moed niet laten zakken, ik hoop echt dat die ene cb alsnog gelijk heeft en toch wat hcg heeft opgepikt. Deze testen zijn toch niet de gevoeligste en hebben meer hcg nodig. Waarom die ene wel positief uitsloeg en de andere niet, geen idee, zo stom eigenlijk, het zou niet mogen gebeuren. Zou voor nu even stoppen met een cb, en door testen met kruidvat 2v5 zolang je menstruatie wegblijft.
Oh Jane ik lees nu pas je hele topic en ik begon zo blij voor je......om uit te komen bij een koude douche. Ik duim gewoon nog even hard verder voor je meis.
Helaas, flink bloed verlies met enorme krampen en flinke stolsels. Van een vmk wil ik ook niet uitgaan maar aan de andere kant ben ik blij dat ik nu menstrueer, eindelijk een goede bloeding na de bevalling. Hopelijk worden mijn cyclussen nu weer regelmatig en kunnen we wat meer gerichter gaan klussen. Dank jullie voor jullie steun en medeleven.
Ahhhh, het zat er al aan te komen,maar het blijft stom en jammer . Ik hoop ook dat je vanaf nu normale cyclussen hebt en hopelijk snel en zonder medicijnen zwanger kunt worden!!
Jeetje, ik was helemaal blij voor je en dan lees ik deze domper........ Niet leuk Hopelijk toch snel een mooie test.
Ik zie een streepje...., maar waar zit je nu dan in je cyclus? Aangezien deze testen ook op een eisprong reageren?
Ik zou nu 7 dgn na mijn menstruatie zitten als die bloeding een menstruatie was. Een ei? Het vreemde is dat ik kurkdroog ben, geen vruchtbaar slijm en de boel zit potdicht. Lov ten eerste van harte gefeliciteerd met jullie mannetje. . Ik snap er de ballen van. .
Dank je! Ja geen idee.... Of je altijd vruchtbaar slijm moet hebben? Maar als je ongi geen echte was geweest had je dan nu geen knaller moeten hebben?
Ik weet het echt niet meer. Maar dat hij kan reageren op een ei weet ik maar zo duidelijk? Ik heb altijd slijm voor mijn ei, dat is voor mij altijd het teken dat mijn ei eraan zit te komen. Dat heb ik altijd nog voor een positieve ovutest.