Snap je redenatie kwa slijmverlies enz... Maaaaaaaaar probeer nuchter te blijven het kan best dat je nu een ei hebt zonder slijmverlies. Jij weet als geen ander dat een vrouwenlichaam soms gek kan doen. De cb zou ik persoonlijk niet doen want ook die kan reageren op een eisprong. Ik zou nu eerst eens kijken of een streepjestest oploopt of niet. Is het een zwschap doet ie dat is het een ei niet. Je weet dan al snel genoeg.
hoi meid , ik wil je even toch ook mijn verhaal laten horen , want ik herken mezelf een beetje in jou verhaal... dus ik was op 30 december ongesteld geweest en op 24 januari had ik al eens (te vroeg) getest en toen kwam er een tuurderdeduur streepje op ... zo heb ik nog 2 testen achterna gedaan en 1tje werd zelfs redelijk duidelijk. het waren testen van sensitest en omdat er al velen daar indrogers van gehad hadden dacht ik zeker dat het bij mij ook zo was ook omdat het lijntje bij mij redelijk 'dun' was heb dan nog een kv test gedaan en die bleef toch wel redelijk wit . nou op 27 januari verloor ik ineens bruin bloed en VEEL . dus ik dacht ach ja ben gewoon ongesteld dus de testen waren vals. verder niet meer getest dus. maar ik bloedde dus maar 1dag fel en dan nog 3 dagen enkel wat bruin bij het afvegen (dat vond ik al raar)toen was het gedaan met bloeden. en opeens op 2 februari begon ik weer bij afvegen wat rozig te hebben en bruin ik snapte het niet goed dus ik dacht ach doe een ovulatietestje misschien al terug een ei? raar maar waar kwam er direct een dikke vette tweede streep op ... op aanraden van iemand hier heb ik toen ook ineens nog maar eens een zw test gedaan en die gaf ook direct een tweede streepje , dan heb ik er ook nog een cb achterna gegooid omdat ik het niet kon geloven en ja hoor 1/2 weken zwanger... het eerste wat ik dacht was ... hmm met dat bloed verlies dit kan niet goed zijn. dus bij de huisarts geweest bloed geprikt en men hcg was maar 35, wat dus erg laag was , ze bereidde me voor op een komende miskraam . en ja hoor twee dagen later fel rood bloed en stolsels en erg veel buikkramp . dus ik had een miskraam. maar waar kwam dan het bloed van 27 jan vandaan? daarom denk ik toch dat jij echt wel zwanger bent , jij hebt ook bloed verloren en 7 dagen later test je positief? ... zo is het bij mij ook gegaan. ik hoooooooooop dat het bij jou wel blijft zitten , en als ik van jou was ging ik bloed prikken , dan ben je gelijk zeker over je hcg waarden en weet je waar je aan toe bent ! succes alvast !!! xxx
Maar ook niet echt gek als je naar je cyclussen kijkt na je bevalling ik wil niet stom doen natuurlijk maar je kan al eens een gekke bloeding hebben vooral als je pas voor de tweede keer ongi wordt en dat na lange cyclussen. Waarom ga je niet tempen eigenlijk?
Ik heb elke cyclus een duidelijke ei sprong, ook met slijm en al. En deze cyclus niks! Kon er geen pijl optrekken en heb hem helemaal niet gevoeld en nu toch zwanger. Terwijl ik hem altijd voel.
Jane meid.... Hoe is het nu? Hoop dat je een mooiere test hebt gehad maar ik denk dat je die dan allang was komen showen hier...