ik durf niet te hopen, echt of indroger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jane1981, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Be happy nee ik ga er absoluut niet van uit dat ik nu zwanger zou zijn.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Snap je redenatie kwa slijmverlies enz... Maaaaaaaaar probeer nuchter te blijven het kan best dat je nu een ei hebt zonder slijmverlies. Jij weet als geen ander dat een vrouwenlichaam soms gek kan doen.

De cb zou ik persoonlijk niet doen want ook die kan reageren op een eisprong. Ik zou nu eerst eens kijken of een streepjestest oploopt of niet. Is het een zwschap doet ie dat is het een ei niet. Je weet dan al snel genoeg.

3. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi meid ,

ik wil je even toch ook mijn verhaal laten horen , want ik herken mezelf een beetje in jou verhaal...

dus ik was op 30 december ongesteld geweest en op 24 januari had ik al eens (te vroeg) getest en toen kwam er een tuurderdeduur streepje op ... zo heb ik nog 2 testen achterna gedaan en 1tje werd zelfs redelijk duidelijk. het waren testen van sensitest en omdat er al velen daar indrogers van gehad hadden dacht ik zeker dat het bij mij ook zo was ook omdat het lijntje bij mij redelijk 'dun' was heb dan nog een kv test gedaan en die bleef toch wel redelijk wit . nou op 27 januari verloor ik ineens bruin bloed en VEEL . dus ik dacht ach ja ben gewoon ongesteld dus de testen waren vals. verder niet meer getest dus. maar ik bloedde dus maar 1dag fel en dan nog 3 dagen enkel wat bruin bij het afvegen (dat vond ik al raar)toen was het gedaan met bloeden. en opeens op 2 februari begon ik weer bij afvegen wat rozig te hebben en bruin :( ik snapte het niet goed dus ik dacht ach doe een ovulatietestje misschien al terug een ei? raar maar waar kwam er direct een dikke vette tweede streep op ... op aanraden van iemand hier heb ik toen ook ineens nog maar eens een zw test gedaan en die gaf ook direct een tweede streepje , dan heb ik er ook nog een cb achterna gegooid omdat ik het niet kon geloven en ja hoor 1/2 weken zwanger...
    het eerste wat ik dacht was ... hmm met dat bloed verlies dit kan niet goed zijn. dus bij de huisarts geweest bloed geprikt en men hcg was maar 35, wat dus erg laag was , ze bereidde me voor op een komende miskraam . en ja hoor twee dagen later fel rood bloed en stolsels en erg veel buikkramp . dus ik had een miskraam.
    maar waar kwam dan het bloed van 27 jan vandaan?
    daarom denk ik toch dat jij echt wel zwanger bent , jij hebt ook bloed verloren en 7 dagen later test je positief? ... zo is het bij mij ook gegaan.
    ik hoooooooooop dat het bij jou wel blijft zitten , en als ik van jou was ging ik bloed prikken , dan ben je gelijk zeker over je hcg waarden en weet je waar je aan toe bent !
    succes alvast !!! xxx

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Jeetje het verhaal gaat verder.
    Die bloeding van jou was die wel als een hele normale menstruatie?

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Nee was niet normaal.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar ook niet echt gek als je naar je cyclussen kijkt na je bevalling ;) ik wil niet stom doen natuurlijk ;) maar je kan al eens een gekke bloeding hebben vooral als je pas voor de tweede keer ongi wordt en dat na lange cyclussen.

Waarom ga je niet tempen eigenlijk?

7. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik heb elke cyclus een duidelijke ei sprong, ook met slijm en al. En deze cyclus niks! Kon er geen pijl optrekken en heb hem helemaal niet gevoeld en nu toch zwanger. Terwijl ik hem altijd voel.

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    En??

9. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Spannend zeg

10. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Ik zeg gefeliciteerd

11. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    En??

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik ben ook erg benieuwd! Hoop het voor je!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jane meid.... Hoe is het nu?
    Hoop dat je een mooiere test hebt gehad maar ik denk dat je die dan allang was komen showen hier...

14. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Ben ook benieuwd!

15. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    en ?

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik ben ook erg benieuwd hoor!!:D
    Ik duim nog steeds!;)

17. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ik zit ook nog steeds in spanning..

18. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Nog niks?

19. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Lieve jane duim voor je meid!!!

20. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ze is ook niet meer online geweest,heb het idee dat er iets niet goed is;)

Deel Deze Pagina