@ Mariekje, ik durf ook niet, maar wil wel heel graag, haha.. Iemand inmiddels al getest? Ik ben mn plasje aan het opsparen zodat ik straks (als vent thuis is) kan testen.. Heb de hele tijd zo'n trekkend gevoel onderin mn buik. En temp. was vanmorgen nog steeds hoog, schommelt tussen 36.7-36.9 al 6 dagen, daarvoor steeds heel laag, zelfs 36.0 en dat staat niet op het temp.lijstje . Jullie lezen het straks, oooow!
pfff wa een verhalen zeg hihi ik wil ook mee doen. hebben jullie al getest. ik mag mandag testen SPANNEND
He jammer karinahier.... tjeetje de hele tijd vliegen de weken me als straaljagers om de oren en nu heb ik het gevoel of ik in slowmotion vast zit...was het maar vast weer maandag...zucht....
jip aan deze kant slecht nieuws deze maand is het weer niet gelukt! heb vanmorgen gelijk de gyn gebeld voor de volgende onderzoek de (hcg-onderzoek) ik zie er als een berg tegen op xxx-
Hee Liekie, Balen joh! Bij mij nog niks.. Had vanmorgen gruwelijke pijn onderin mijn rug. En hoofdpijn, die ik normaal gesproken heb voor feestweek. Maar nog niks te zien. Durf niet nog eens te testen..is steeds negatief. Grr. Maar ik duim nog steeds voor je hoor, ook als je naar de gyn. gaat. X
Ik hoef helaas ook niet meer te testen Ben vanacht ongesteld geworden. Ik had toch nog stiekem hoop, maar ja. Ik ga volgende week maar naar de huisarts om te kijken of ik nou wel ergens heen mag worden doorgestuurd. @Liekie :dikke knuffel: Voor de rest, veel sterkte met deze dagen, en ik draai mijn duimen voor jullie...
Dat is balen Liekie en Mariekje.... @liekie idd blijf ik ook voor je duimen en voor mariekje ook natuurlijk ! @karinahier.....het zouden twee symptomen van zwangerschap kunnen zijn.....oooohhh wat erg spannend nu voor je ! Ik snap dat je niet nog eens durft te testen... Groetjes
Ooh en natuurlijk is er dan lisa1983 nog ! Hopelijk is het geluk en de natuur voor een van ons drieen of beter allemaal aan onze zijde en in de volgende rondes voor de rest van de dames die helaas niet zwanger zijn ! @Satucinta...voor jou ook balen hoor ! zag het aan je banner !
Ladies, Zo ongeduldig als ik ben, heb ik vanmiddag weer getest . Ik kon echt héél héél vaag een streepje zien, heel dun, pff amper iets te noemen... Mijn vriend zag 'm ook maar die is nogal nuchter en zegt dat we moeten afwachten. In ieder geval nog steeds geen ... Ga morgenochtend proberen met de vroege lozing, mssn dat dat meer duidelijkheid geeft. *Zucht* @ Mariekje, echt balen, succes bij de ha, we lezen het wel, toch? @ Lisa1983, al nieuws? @ de andere meiden, ik denk aan jullie! XXX
nee nog geen nieuws hier ! alleen dat ik de hele midag zware ongi pijn heb gehad maar nog niks te zien pppffff hoop dat het de duivels niet zijn !
Opnieuw getest, maar niks te zien. Nergens iets te bekenen... en voel ook niks meer en temp. is aan het dalen...Grr, ik ben er klaar mee! :x
Hey Dames, hier nog iemand... heb sinds gisteren beetje ongi pijn, met het afvegen een miniscuul beetje bruine afscheiding?! (ongi / late innestelling) en temperatuur 0.3 graden gezakt... Vandaag toch maar voor de zekerheid een maandverbandje in naar het werk... en maar hopen... * Geen bloed geeft moed *
Hoi dames.... Des te dichter ik bij mijn NOD kom is voor mij dit topic steeds meer van toepassing...durf echt niet meer te hopen en denk aan de ene kant waar ben ik toch mee bezig...zie en voel ik nu dingen die er weer niet zijn ? Ik heb nu al twee nachten dat ik aan het dromen ben, de nachten daarvoor kon ik maar niet in slaap vallen....Ach misschien moet ik er maar even helemaal niet meer aan denken en gewoon de natuur haar gang laten gaan en zien wat er gebeurd...
ik weet dat je dit niet wilt horen maar als je temp daalt.. dan zijn de duiveltjes vast onderweg..(sorry) heeft er echt niemand goed nieuws zijn we allemaal ong geworden? succes meiden! xxxx