Ben ik weer.. voor de zoveelste keer. Heb vandaag digitale CB gekocht en gaf aan: niet zwanger. Ga er dus vanuit dat ik niet zwanger ben, logisch . Nu maar wachten tot mn feestweek begint, kan niet lang meer duren, voelt rommelig daar beneden en mijn temp.lijst zit al op dg 33 van de 35. En dan de 9e voor bmfoto naar het ziekenhuis, mssn dat dat meer duidelijkheid brengt. Op naar de volgende ronde XXX Ps: openen we dan een nwe topic 8), al die nare berichten!
Vanmorgen eindelijk ongesteld geworden... Gewoon te vroeg begonnen met testen, te ongeduldig! Anyway, we hebben nu een leuk clubje
ja vind ik ook.. ook wel leuk want we lopen allemaal een beetje gelijk.. maar hoe gaan we het volgende onderwerp noemen? xxxxxxxx
Ik heb hetzelfde.....koffie smaakt mij niet meer....moet de hele dag door plassen.....steken in mijn onderbuik.....minder zin om te klussen....verhoogde temperatuur......opgezette buik. Dit allemaal direct na mijn ei. Heb ook het gevoel dat het raak is, maar durf niet te hopen. Zou ook wel een beetje vroeg zijn...die klachten, maar wie weet? Nog 11 dagen....... Mijn cyclus kan wel korter zijn deze maand, want hij is niet regelmatig. Ga uit van het gemiddelde van 31 dagen. Sterkte met wachten allemaal!
Hallo! Ik kan ook pas zaterdag testen en nu al een paar dagen gevoel van zou het raak zijn?! Zere, gevoelige tepels, misselijk, zwaar/zeurend gevoel onderbuik. Ik was zo benieuwd dat we gisteren al getest hebben. Die was negatief, maar natuurlijk veel te vroeg getest. Dus we wachten vol spannening af. Ik heb dus ook die klachten al vroeg. Ik heb een cyclus van 32 dagen. Succes en sterkte iedereen! Ps. ik heb al een dochtertje van 5 jaar, maar toen merkte ik niets dat ik zwanger was, dus het kan altijd verschillen van gevoel. Groetjes Jessica.
Hallo meiden... he wat jammer Karinahier....ik blijf voor je duimen... Lisa1983 GEFELICITEERD ! Nieuwe dames welkom op het wachtbankje.. voor mezelf kan ik melden dat ik niet kan wachten tot ik mijn NOD verwacht die hopelijk uitblijft. Gisteren nogal wat krampachtig gevoel in de buik en 's avonds bij het plassen wat bruine afscheiding wat dit nu weer betekend ? Groetjes
hallo ik kom ook bij het wachtbankje dit is me eerste ronde na het stoppen van de pil ben ik 31 januari ongi geweest . sinds 2 weken heb ik rare klachten , misselijk , opgeblazen gevoel . net of ik meer zweet .. en ben nu zon beetje 2 dagen overtijd ... afwachten of de duiveltjes komen of dat ik toch zwanger ben ..