Even een vraagje van een ovulatietesten-leek, ik heb vandaag voor de tweede keer getest, en heb twee streepjes. Het teststreepje is duidelijk lichter dan het controlestreepje, nog geen eisprong dus. Afgelopen zondag, toen ik voor het eerst een test deed, gewoon om het eens te proberen (ahum)... had ik alleen een controlestreepje. Hoort dat zo of is het normaal dat dat teststreepje pas later in de cyclus verschijnt? Oftewel: hoort er altijd een streepje te verschijnen of alleen gedurende een periode van de cyclus.
Ik gebruik ook de ovutests van Zwanger en Kids, ben zondag begonnen met een héééél licht streepje, gisteren was hij positief. Ik denk dat als ik voor zondag was begonnen er waarschijnlijk geen streepje was geweest dus volgens mij kan dat best zo zijn dat je soms geen/amper een streepje hebt. Zal even mijn testjes laten zien; http://www.uploader.be/output/1283340657.jpg Succes!
Ik heb altijd een tweede streepje, maar niet iedereen hoor . Dus het kan prima zo zijn dat je maar 1 streepje hebt gehad .
Al dan niet een tweede streepje is afhankelijk van de concentratie van je urine. Je hebt namelijk altijd een beetje LH in je urine, ook als je eisprong nog ver weg is. Als je urine niet zo geconcentreerd is, is die concentratie echt zo laag dat je geen 2e streepje krijgt, vandaar