Misschien wat een domme vraag. Ik ben noooooooit misselijk zelfs niet als ik ziek ben. Nu ben ik vandaag ineens misselijk met vlagen maar nu al een tijdje. Vraag me af of dit nu al kan, het zal wel iets anders zijn maar ik vind het wel vreemd. Deze maand heb ik voor het eerst ovutesten gebruikt en geklust op de goede dagen maar nu zeven dagen later als de positesten ben ik misselijk, kan dit? nu al? liefs
Het lijkt mij wel heel erg vlug al. Je moet nog 10 dagen tot je nod. Probeer je niet zo te focusen op allerlei kwaaltjes, je kan zoveel voelen en toch gewoon ongi worden. Het klinkt makkelijker als het is ik weet het maar in 10 dagen kan nog zoveel gebeuren. Succes!
ik was de eerste ronde ook heel erg misselijk voor NOD (en dacht ook echt dat het dan al zo ver moest zijn) Helaas was dat niet zo. De tweede ronde nergens last van, was helemaal overtuigd dat ik NIET zwanger was en Raak! Je lichaam houdt je zooo hard voor de gek, zelfs al voor ik zwanger wilde worden......
Nou we zullen het wel zien, ben in ronde 9 en voor het eerst met vlagen misselijk, vandaag is het iets minder. Het zal wel weer niet, mss houd mijn lichaam me idd voor de gek. Maar ik zoek nu echt niet meer naar symptomen hoor in de 9de ronde