Hoi, Graag wil ik vragen naar jullie ervaringen. Ik ben 24 september 'ongi'geworden, alleen wat lichtroze aan papier. Nu sinds gister 29 oktober zie ik weer wat op lichtroze lijkt. Maar het is wel erg weinig...meer een verkleuring. Nu kan het natuurlijk nog doorzetten. Maar dan denk je na een nacht,ik zal wel flink wat afvegen....maar nee. Zonder deze capsules word ik niet of weinig ongi. Ik ben nu een beetje regelmaat aan het krijgen, wat al aardig lukt. Vanaf januari ga ik er serieus mee bezig zijn, als het eerder komt is het ook welkom hoor. Maar mijn vraag eigenlijk, hebben jullie wel een flinke ongesteldheid? Hoe komt dit,dat het zo weinig is? Vorige keer was ik na 1,5 maand zwanger. Graag jullie ervaring.
Misschien door t ontpillen? Ik had de eerste keren ook maar een korte en lichte menstruatie (als je het al zo kan noemen). Helpen jou die pillen voor een regelmatige cyclus?
hoi hoi ik slik ze ook sins een maandje door dat ik elke keer met de eisprong duizelig werd en paniekaanvallen kreeg maar het helpt wel voor mij dan, alleen ik had maar 1 dag dat ik ongesteld werdt ipv 3 heel raar, dus deze maand maar ff afwachten (niet dat ik hoop op de rode duivels, maar een zwangerschap hihi)
Als dit een menstruatie moet voorstellen...is het wel een aardige regelmatige cyclus. Maar zou het medisch gezien niet geven, dat ik geen bloedverlies heb. Ben altijd gelijk bang dat er wat loos is...