Ik heb een vraag voor meiden die ovulatietesten gebruiken en ook last hebben van pijn voor ,tijdens of na de ovulatie. Ik gebruik zelf geen testen maar wil er komende maand mee starten als het niet raak is. Wel heb ik iedere maand duidelijk ovultaiepijn 2 dagen heftig en daarna blijft het maar noet extreem wel zeurende pijn! Nu vraag ik me af ik heb zeker een week last van de zeurende lichte pijn van mijn ovulatie nu vraag ik me af of de ovulatie pijn nog daarna is dus of mijn ovulatie wel ergens is gebeurd! Dus zijn er meiden die al testen en ook last hebben an ovulatiepijn na de ovulatie??
Ik zit nu op 5/6 dpo dit weet ik doordat ik temperatuur en dus zeker weet dat mijn ei is gesprongen. Ik heb idd nu ook nog last van een gevoelig gebeid daar onder. Het lijkt wel iets lager te zitten nu dan voor mijn ovulatie dus ben er nog niet helemaal over uit.
Ok dus pijn kan aanhouden na gesprongen ei dus?? Ik ben nu waarschijnlijk 9 dpo ik bereken de dag dat pijn begon als mijn ovulatie maar weet niet zeker natuurlijk omdat ik biet temperatuur of testjes doe maar heb nog steeds beetje pijn daaronder vervelend!
Ja ik heb dat ook! Ik voel het voor de eisprong, tijdens en daarna blijf ik de eierstok voelen. Dus ook nadat het eitje gesprongen is, waarschijnlijk voel ik het gele lichaam (dat voedt het eitje) of nog wat na spanning van het springen. Steekjes of gewoon een zeurende pijn. Het kan zelfs blijven tot aan mn nod.. Ik be hier inmiddels aan gewend, maar nu gebruik ik utrogestan en progesteron ontstpant de eierstokken dus nu voel ik het minder.
Ow wow goed om te weten! Vorige maand hield het ook tot mijn nod aan pffff wordt gelijk panisch of iets mis is met mij en of ik kinderen kan krijgen terwijl ik maar in ronde 2 zit pffff
Ja dat ken ik.. Ik werd er ook heel onrustig van..Ben er zelfs voor naar een osteopaat geweest. Maar mijn eileider zijn ook door gynaecologen bekeken en doorgespoeld etc. Dus het is waarschijnlijk een gevoeligheid die de ene vrouw wel heeft en de ander niet. Niks aan de hand! Sommige vrouwen zeggen dan van" wat fijn dat je je eisprong kunt voelen" Mar soms vind ik het ook wel heel lastig want je word meteen zo bewust van alles wat je voelt..werd daar soms wat onzeker door, maar nu begint het wel wat te wennen.. En nu vind ik het eng als ik niets voel..haha