Hoi, Wie herkend dit en kan mij helpen? Wij hebben voor en tijdens mijn eisprong sex gehad. Nu had ik 5 dagen daarna beetje bruin bloed voornamelijk bij afvegen. Nu met vlagen misselijk maar vooral hele duidelijke blauwe aders op mijn borsten en over tepel en enorm gevoelig ( lopen doet al pijn). Dit had ik bij vorige zwangerschap pas na paar weken. Had iemand dit ook voor nod? Ik kan op zijn vroegst donderdag pas testen maar voel mij zo zwanger. Herkend iemand dit? Graag advies.
Hoi, Ik zit nu in mijn 5e week (eigenlijk 3e, maar officieel vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie) van mijn eerste zwangerschap. Ik had heel duidelijk na de eeste week van bevruchting hele gespannen borsten en ik kon de aders ook goed zien. Tevens waren mijn tepels erg donker en gevoelig. Ik had verder geen last van andere symptomen, maar na het doen van een test was deze toch echt positief. Ik hoop dat dit een beetje helpt en ik hoop dat jij ook zwanger bent. Groetjes!
Bedankt voor je reactie. Mijn borsten zijn zo gevoelig dat op buik liggen zelfs niet fijn is. Nog 2 dagen dan kan ik eventueel testen.. spannend..want dit was de eerste x proberen na anticonceptie. Als het zo is puur geweldig. En jij gefeliciteerd met je zwangerschap nu al meer symptomen?
Hee, toen ik zwanger raakte (zo'n 8 maanden geleden), toen had ik ook erg last van mijn borsten. Dat had ik nooit! Ook had ik wat bruin verlies, heel lichtjes inderdaad met afvegen. Toen die tijd geloofde ik er niet meer in, want we probeerde al een poosje zwanger te worden maar het lukte iedere keer maar niet.... Die keer dus wel! Hopelijk is jouw test straks ook positief
Heb precies hetzelfde vorige rondes niet gehad dus ik heb hoop Blauwe aders heb ik trouwens niet over mn hele borsten maar wel 1 duidelijke.. Heb t bruinverlies nu 3 dagen ( en dan ongeveer 2-3 vegen per dag) en het begon met roze afscheiding
Ik heb nu al 9 dagen bloedverlies bij afvegen, bruin en rood. Vanochtend een positieve test. Mijn borsten waren en zijn bij mij ook het meest opvallende. Vooral bij het wakker worden en over een drempel fietsen doen ze erg pijn. Ook vlagen misselijk herken ik.
Mmm spannend. Nu ook veel plassen haha jeetje kan haast niet wachten om te testen maar weet dat het wat vroeg is. Op ze vroegst echt pas donderdag denk ik. Geen cyclus en menstruatie gehad na spiraaltje verwijderd dus is beetje gissen. Afgelopen donderdag vermoedelijk innesteling gehad. Nog ff geduld zo lastig als het zo spannend is. Maar herk het zo van mijn eerste zwangerschap.
Ik weet niet wanner mijn nod is ik heb donderdag bruin/rozige afscheiding gehad en vind op internet dat je ongeveer een week na innesteling kan testen. Ik vermoed dat het een innesteling was want daarna begonnen de kwalen. En herken dit van mijn eerste zwangerschap en daar wist ik val voor de test dat ik zwanger was. Maar durf nog niet te veel te hopen is pas eerste poging na anticonceptie. Maar voel van alles. Soms kan je het inbeelden maar zulke gevoelige borsten dat elke hobbel in de weg te voelen is op de fiets en gezwollen zijn met duidelijke aders er op. Zodat mijn vriend zei jeetje wat zie je je aders goed zeg. Dat kan dus echt geen inbeelding zijn. Ik test donderdag en anders zaterdag nog een x. Nieuwsgierig.
Ohh spannend!! Mocht je donderdag positief testen dan ga ik dit weekend testen bij mij begon t namelijk zaterdag