Vraag over bepaalde zwangerschaptest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bubbletje, 8 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubbletje

    bubbletje Lid

    23 sep 2006
    71
    0
    0
    hoi allemaal,

    Ik heb vanmorgen getest met een zwangerschaptest die ik bij de c1000 had gekocht, echt niet van een bepaald merk ofzo dus, beetje vaag eigenlijk...
    Nou was het streepje in het controle vakje al heeeeeeeeeel vaag (in de beschrijving staat: rode streep) nou ja heeeeel licht roze heb ik kunnen waarnemen maar ja waar de echte zwangerschapsstreep moest komen echt niets kunnen ontdekken, dus helaas een negatieve test.

    Maar ja ik vertrouw die test toch niet helemaal door dat vage controle streepie, wat denken jullie en hebben meer meiden deze test wel eens gebruikt?

    whaaahhhhh wordt GEK van dat wachten :(
     
  2. Troetelbeer

    Troetelbeer Actief lid

    3 sep 2007
    156
    0
    0
    Kun je er geen foto van plaatsen?
     
  3. bubbletje

    bubbletje Lid

    23 sep 2006
    71
    0
    0
    hoi Troetelbeer,

    nou hij ligt inmiddels al in de afvalbak, en ik had geen foto gemaakt, hij zal voor dit moment toch gewoon negatief geweest zijn, ik ga wel test van ander merk kopen en doe binnenkort weer test! maar die rare c1000 test doe ik lekker niet meer hoor! met die vage controle streep!
     
  4. Priscill

    Priscill Actief lid

    7 aug 2007
    151
    0
    0
    waarop doe je niet even een clearbleu test, zo'n digitale. Wel wat duurder maar super duidelijk
     
  5. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Idd zoals Priscill zegt zou ik als je toch overtijd bent een digitale van cb doen. Ok ze zijn wel wat duurder maar den heb je ook gelijk zekerheid. Veel succes meid hopelijk is het raak
     
  6. Antoinet

    Antoinet Lid

    4 sep 2007
    98
    0
    0
    Verzorgende
    Betuwe
    Heeey,

    Vervelend dat het niet echt duidelijk is.. :(
    Ik weet wel dat de tests die ik gedaan heb ook echt vaag waren.
    Als er ook maar een sprankje blauw te zien is!
    Hopen dat de volgende test echt duidelijk én positief is..

    Succes!!
     
  7. Chanie

    Chanie Lid

    28 aug 2007
    70
    0
    0
    bubbletje :

    Ja dat had ik dus met de kruitvat test, Het was een minimaal streepje
    grijs niet blauwe , Een paar uur verder was hij wel wat aan de blauwe kant
    maar het was een ingedroogt lijntje heel verveelend
     
  8. bubbletje

    bubbletje Lid

    23 sep 2006
    71
    0
    0
    hoi meiden,

    nou nog steeds geen rode duivel te bekennen hier hoor, ik word er inmiddels wel een beetje zenuwachtig van. Nog geen buikkrampie gehad tot nu toe alleen opgezette en pijnlijke borsten.

    Ik ga inderdaag morgenmiddag uit mijn werk maar eens een goede cb test halen en dan zien we wel wat daar uit komt!

    ik hoop echt zo dat ie positief is en anders wordt het wel eens tijd voor de rode duivels maar ja mijn lichaam houdt de spanning er nog even in helaas :(
     
  9. Lady79

    Lady79 Lid

    27 aug 2007
    46
    0
    0
    Hey hallo!

    Ik heb de tests van deze site en helaas nog niet positief geweest, maar ook geen vage streepjes ofzo, gewoon heel duidelijk en niet duur!

    Suc6 met testen!
     

Deel Deze Pagina