Hi dames, Vorige maand had ik zoveel klachten en de testen bleven maar negatief, dus had ik hier mijn verhaal gedaan. Toen ben ik helaas na een cyclus van 40 dagen toch ongesteld geworden. Deze 5e maand besloot ik het anders aan te pakken. Omdat ik een onregelmatige cyclus heb en 40 dagen wel heel lang is, had ik besloten om een maansteen ketting te nemen. Ook besloot ik om met ovulatietesten te beginnen. Ik heb toen mijn kortste cyclus genomen (32 dagen). 10 maart was de eerste dag van mijn ongesteldheid. 26-27 maart had ik een overduidelijke dikke streep op mijn ovulatietest. We hebben de dag ervoor en die 2 dagen goed gewerkt Op 6 april had ik bij het afvegen licht roze bloed 1x in de avond beetje bruine afscheiding en vandaag ook nog een beetje. Verder heb ik krampen in mijn buik (voelt anders dan ongesteldheid) en onder in mijn rug af en toe pijn en ik ben al dagen mega moe. Mijn NOD zou 11 april zijn.. Ik heb dit nog nooit eerder gehad en omdat ik tot nu toe een hele lange cyclus had.. kan ik bijna niet geloven dat dit nu speelt. Als ik alles moet geloven heb ik nu ineens een cyclus van 31 dagen. Zou ik zwanger kunnen zijn? Lang verhaal maar ik moet even mijn ei kwijt haha. Herkent iemand zich hiering. Zal ik vast testen? Ik ben bang voor weer meer witte testen.. Morgen ben ik jarig.. zou een leuk cadeautje zijn
Hey Mster! Ik heb ook sinds na mijn MK cyclussen van 39 a 40 dagen. Volgens mijn berekeningen zou je dan nu 10DPO zijn (?) Je kan altijd testen maar heb al ondervonden zelf dat je beter wacht tot jouw NOD. Dit alleen maar omdat het resultaat soms zo onduidelijk kan zijn, dat je nog meer in twijfel zit dan daarvoor Maar ik hoop dat het positief uitdraait voor jou! Zelf had ik in september 2018 positief getest op 12DPO Gr
Snap dat het spannend is om te testen, maar wel de enige manier om erachter te komen. Of je moet afwachten of je ongesteld wordt. Het klinkt wel hoopvol vind ik. Ik ben benieuwd. Hopelijk deel je hier snel een mooie test.
Ik ben in totaal 6 rondes 3x zwanger geraakt. Bij E. van de eerste keer, bij de miskraam in de 3e ronde en nu in de 2e ronde na ma. En raar maar waar, de rondes die ik zwanger werd waren telkens wanneer mijn eisprong wat vroeger viel (voor cd20). Rondes dat het niet raak was, was mijn eisprong na cd20. Daarom wíst ik gewoon bij mijn positieve ovutest dat ik zwanger ging raken. Ik snap dat het spannend is om te testen, en je lichaam kan je soms ook goed voor de gek houden. Ik hoop dat je toch een positieve test in je handen mag houden over enkele dagen