ik weet het niet zeker maar als dat zo specifiek erbij staat vermeld zal het misschien wel invloed kunnen hebben...anders doe je em nog een x voor de zekerheid als je er nog 1 heb liggen?
opzich denk ik chantal dat het niet veel uit moet maken, maar ja dat weet ik ook niet zeker natuurlijk. Heb je anders niet nog een test liggen? Dan lees je eerst even de bijsluiter. xxx Joyce
Ja ik zal er straks nog eentje doen voor de zekerheid. Maar mijn urine was erg licht. Is het niet beter om er morgenvroeg nog eentje te doen, of maakt dat verder niet uit.
nou dan op naar de volgende ronde Ik ben wel teleurgesteld maar ik denk ook weer zo het komt vanzelf wel.
Hahaha je weet wel wat ik bedoel he Dank je parels, het komt allemaal goed. Ik ben medicijnvrij dus we gaan gewoon weer voor de volgende ronde Ik heb besloten om me er niet al te druk over te maken en het positief te zien, alhoewel dat dat niet altijd meevalt. Als je eenmaal kindjes wil dan duurt iedere maand gewoon te lang. Ik heb de laatste jaren heel wat meegemaakt, nu mag ik eindelijk zwanger raken en dan duurt het zo lang.
logisch...maar blijf positief dat is goed voor je lichaam...en anders kun je hier altijd je ei kwijt op het forum, ook fijn
Ja dat vindt ik het fijne aan dit forum Je kan alles lekker van je afschrijven. en iedereen is zo meelevend voor elkaar, dat is echt super fijn.
absoluut...je merkt dat veel mensen dat fijn vinden, logisch ook toen ik besloot om een kindje te willen (wij besloten moet ik zeggen haha) dacht ik echt dat ik de enige was die onzeker was, vragen had en zo dus was heel fijn om erachter te komen dat er nog veel meer zo rondlopen
Nou lieve meiden. Ik heb vanmorgen weer een test gedaan. Maar helaas was hij harstikke negatief Ik ga niet bij de pakken neer zitten, we gaan gewoon op naar de volgende ronde Alleen moet ik nu eerst mijn nod krijgen natuurlijk.
Hey Chantal, jammer zeg! Had zo gehoopt dat je een dikke positieve test zou hebben! Maar geen bloed geeft moed! Wel goed dat je gewoon positief blijft eronder!
Dank je Delilah Ja zo kan ik het ook bekijken. Maar de kans dat ik zwanger zou zjin is wel heel klein, anders had ik toch allang positief getest?
Er zijn vrouwen die pas na een paar weken postief testen dus ik zou een klein beetje hoop houden zolang je niet ongesteld wordt. Maar goed, ik wil je geen valse hoop geven natuurlijk... Succes in ieder geval hopelijk krijg je snel duidelijkheid!
hoi meid ik testte bij mijn 1e pas 2weken overtijd positief en was gewoon optijd eisprong en alles hoor hopelijk test jij ook snel positief geen bloed geeft moed he
jep had 3 testen ervoor gedaan en die waren negatief dus ik geloofde er ook niet meer in maar toch uiteindelijk positief toen dacht ik nog latere eisprong maar week erna zat ik bij de gyn en was toch al 8 weken zwanger