Ik heb trouwens nog een vraagje over tempen he. Ik ben aan het denken om te gaan tempen, volgens mijn schoonzusje werkt dat perfect. Alleen nu is mijn vraag als je tempratuur hoger is dan normaal, is je eisprong dan begonnen, of is ie dan al geweest?
Dan is ie al geweest. Direct na je eisprong gaat je temp omhoog. Het is dus een prima manier om meer inzicht in je cyclus te krijgen, maar als je van te voren wilt weten dat je eitje op springen staat, kan je beter ovulatie testen gebruiken. Die zijn 24-48 uur vóór je eisprong positief. Succes 8)!
Ja maar ik heb 3 testen gedaan. Ze zijn 99% betrouwbaar, dus het lijkt me een beetje sterkt dat ik dan alsnog zwanger zou zijn.
misschien kun je beter even de huisarts bellen.heb je wel altijd een regelmatige menstruatie?dan is het wel raar dat je 15 dagen overtijd bent vind ik. misschien kun je vragen om een bloedtest dan weet je zeker of je wel of niet zwanger bent. succes
Hoi Dames, Ik zit eigenlijk met een dezelfde probleem. Ik hebeen vrij lange cyclus zoals jullie kunnen zien. Mijn langste is 44 dagen. Ik zit nu op dag 47 en ik heb gisteren al een test gedaan en die was negatief. Ik durf niet goed te testen meer maar ook niet naar de wc te gaan wnat ik ben zo bang dat ik toch nog ongesteld wordt. Echt een dilemma. Wat zouden jullie doen? Wel heb ik kenmerken van zwangerschap. Namelijk steken in mijn buik, rugpijn, hoofdpijn, jeukende en pijnlijke borsten en vooral veel afscheiding (sorry). Alvast bedankt voor jullie antwoorden