Ik durf niet testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lobke1, 5 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Ik duim voor je allesinds

2. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Blijft spannend dus,vind t knap dat je je kan inhouden met testen,maar snap dat je bang bent voor de teleurstelling...

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

We duimen nog even door!

4. lobke1

lobke1 Lid

4 jul 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dus ik ben net bij de gynaecoloog geweest. Mijn eigen gynaecoloog was met verlof maar ik kon bij een andere terecht. Ik heb een eisprong gehad maar geen menstruatie en ben niet zwanger. Ik heb zelfs al een nieuwe eicel van 14 mm en een baarmoederslijmvlies van 4 mm. Dus een menstruatie zit er niet aan te komen. Nu zegt die gynaecoloog dat ik progesteron moet nemen 10 dagen om dan mijn menstruatie te laten doorkomen. Wat ik niet snap, want ik heb een eicel van 14 mm. Dus 10 dagen progesteron nemen om dan die eicel eraf te laten komen. Zij zegt dat deze cyclus nutteloos is omdat ik niet gemenstrueerd heb en best een nieuwe cyclus kan forceren. Wat denken jullie?

5. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Zou gwn klussen, ander eitje is gwn opgelost in jou lichaam. Maar ja heb hier ook geen ervaring mee

6. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Kun je niet een middenweg treffen met de gyn? Dat je afspreekt over twee weken bij het wegblijven van menstruatie of een negatieve test alsnog start?

Doe waar je, je goed bij gaat voelen. Succes!

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Oef lastig zeg!
    Heb er eigenlijk geen antwoord op.
    Vind bovenstaand voorstel wel wat denk ik

Deel Deze Pagina