Ik durf niet!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissJG, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissJG

MissJG Actief lid

26 okt 2011
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    @2xtanteIn1week klote zeg! Zal voor je blijven duimen!

Ik heb vanmorgen weer een test gedaan maar zwaar negatief..
    Geen streepje te zien!
    Ga er maar vanuit dat t deze keer zeker klopt.
    Nu maar gauw ongi worden kan ik tenminste verder.
    Liefs mij

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Bij mij nog steeds niks.. 11 dgn overtijd.. Vanmorgen vergeten te testen :p hoe dat kan!

3. Warishna

Warishna Lid

3 apr 2012
    19
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    Eindelijk zwanger!!
    Hoi MissJG!!

ik begrijp je precies want kzit in de zelfde situatie!!! ik ben altijd vanaf de 12e on of soms de 13e of soms de 15e... alleen gister dus last gehad sinds de middag van buikkrampen/hevig menstruatiepijn dus ik snel rennen naar de wc.. maar zag totaal niets..Tot nu toe nog niets en sinds gisteravond enorme last van pijnlijke borsten/tepels....

maar ook ik durf het niet te doen die test!! ik ben ook in ronde 5 wat leukk !

4. MissJG

MissJG Actief lid

26 okt 2011
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou volgens mij word ik knettergek..!
    Vanmorgen negatief getest maar nu al de hele dag misselijk.
    Net spontaan ..... Volgens mij is me lichaam goed bezig me voor de gek te houden! Ook hellemaal niet t gevoel dat ik ongi word ofzo..
    Mischien toch de dokter maar even bellen..
    Hoe gaat het met de rest hier??
    Liefs x

5. MissJG

MissJG Actief lid

26 okt 2011
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi warishna!
    Spannend hoor! Ik ben al de hele dag beroerd heb last gehad van mijn borsten maar daar heb ik nu niet zoveel last meer van.
    Wat kan je lichaam raar doen he! En dan werkt je verstand ook nog niet mee;) t blijft moeilijk vooral omdat je zo graag wilt.
    Ik heb vanmorgen echt ff gehuild en een ob mee genomen met de gedachte nou dan word ik ongesteld maar tot nu toe niks.
    Hoe is het bij jou?

Liefs x

6. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Hier ook nog geen ongi te bekennen,morgenvroeg naar de dokter daar kan ik gaan testen.Hoop dat we allemaal snel een positieve test in handen mogen hebben.

7. Warishna

Warishna Lid

3 apr 2012
    19
    0
    0
    Eindelijk zwanger!!

Hoi missJG!!

Jaa weet je wacht gwn op je menstruatie.
    Ik ga dat ook gwn doen ondanks dat ik het stiekem wel al wil testen.
    Ik wacht tot de 15e en anders wordt ik weer telleurgesteld!! Me borsten doen alleen zo'n zeer!! Ben echt blij dat k een bh aanheb anders wordt ik gek van de pijn grrr....

Mijn man zegt ook gwn om te testen (die is nig nerveuzer dan mij) maar wil toch blijven wachten..

Xxxxjess en jou je op de hoogte!

8. Warishna

Warishna Lid

3 apr 2012
    19
    0
    0
    Eindelijk zwanger!!
    Hey missJG

Ik heb net tog maar eentest gehaald. Morgenochtend ga ik de test doen en dan hoop ik jullie positief nieuws te melden!!!!

9. MissJG

MissJG Actief lid

26 okt 2011
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanmorgen nog steeds niet ongesteld geworden! nu al 5 dagen overtijd! vanorgengeen test gedaan probeer nog even te wachten tot zondag morgen. als dat lukt!

@kittycat ik hoop dat de dokter goed nieuws heeft!!
    laat je het weten?? spannend!!!

@warishna mijn man is juist heel relaxed erover die zegt alleen maar komt wel goed schatje haha! en ja als je man het graag wil en jij ook gewoon doen! ik hoop dat het een positieve uitslag word!!

liefs x!

10. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Hoi MissJG,ben inderdaad naar de dokter geweest,hebben een test gedaan was helaas negatief.Maar hij heeft geen 5 minuten gewacht,toen het ander streepje kwam en bij de test geen streepje zag ,gooide hij de test al weg.Hij wachtte niet eens de 5 minuten af .Als ik volgende week nog niet ongi was kon ik terug komen,hij vond het nog tevroeg.Ik maakte misschien langzaam hsg aan,daarom is de test negatief.Zucht weer geen zekerheid,word het langzaam beu.

11. MissJG

MissJG Actief lid

26 okt 2011
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi kittycat
    Sorry dat ik het zeg maar wat een klote dokter!
    Waarom laat hij je komen als ie het volgens hem te vroeg is en vervolgens
    Niet eens 5 min kan wachten!!
    Ik zou gewoon zelf nog een test doen en anders kijken of je bij een andere huisarts terecht kan! Vind het erg vervelend voor je!
    Blijf voor de duimen! Liefs x!

12. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    heej meis wat een onzeker heid en wat een botte man zeg die dokter van jouw,maar heb je de testen van kruitvat al geprobeerd die 2 voor 5 euro die zijn echt super gevoelig.en die vinden altijd wel hcg als je zwanger bent. succes liefs esther

13. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Ja vond het ook raar,maar ga maandag nog een test doen.Me schoonzus had gezegd ,zij had ook pas na twee weken overtijd een positieve test.Ik heb al 2 weken een zeurend gevoel in me buik,en maandag had ik stekende gevoel in me liezen.Was echt alsof iemand je met een mes steekte zo pijnlijk.En moeheid, heb 3 halve dagen gewerkt,leek wel of ik een hele week had gewerkt.Toen ik thuis kwam moest ik huilen van vermoeidheid,heb dat nooit gehad.Hoe raar je lichaam kan doen.

14. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Hoi Esje,heb woensdag een test van kruidvat gedaan,gaf ook aan negatief.Misschien heb ik me eisprong later gekregen,ik moest de 21 maart me eisprong krijgen.Maar voelde 28 maart pas de steekjes in me rechtereierstok,dan moest woensdag mijn nod zijn.Maar toch nog niks.Ik baal van die onzekerheid,als het niks is laat dan maar snel die ongi komen.Kan ik tenmiste verder.

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

@kittycat, hoeveel dagen ben jij overtijd nu? Ik 15 dagen en nog geen posi test.. Mag volgende week bij de ha komen voor een echo als er nog geen duidelijkheid is..

16. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    las ik ergens dat je had getest met predictor?? daar heb ik toen ook nega mee getest 2 dagen later met clear blue wel posi.. dan wel de digitale!!

17. MissJG

MissJG Actief lid

26 okt 2011
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb vanmorgen met clbleu getest en vanmiddag met een van de kruidvat die van 2v5 euro.. Nog steeds alle 2 negatief"
    Nu 6 dagen overtijd en heb van alles misselijk moe duizelig. Word er gek van wil zo graag duidelijkheid!
    @hilse 15 dagen al?! Wat enorm vervelend en hoopgevend! Zo'n dubbel gevoel dan he aan de ene kant zo blij nog niet ongi te zijn en aan de andere kant denken word het maar dan weet je waar je aan toe bent.
    Dat is hier wel het geval tenminste mijn man word zo langzamerhand gek van haha! Nouja we geven nog niet op!

Liefs X

18. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    He meiden!
    Lees hier al even mee met jullie in de hoop iedere dag een paar positive verhalen te lezen...maar probeer ook al is dat lastig het positief in te blijven zien.
    Zolang er geen bloed komt is er HOOP en meiden zonder hoop zouden we niks meer hebben om ons aan vast te houden.
    Wacht af laat het over je heen komen, en doe gewoon over 2 dagen weer een test.
    Jullie komen er wel, alles komt een keer goed.
    Ps: ik weet zeker dat kruidvat heel erg blij met jullie is... :D

19. MissJG

MissJG Actief lid

26 okt 2011
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi cindy En de rest:D
    De kruidvat is zeker erg gelukkig met mij haha!
    Ben vandaag 7 dagen overtijd vanmorgen toch maar weer een test gedaan. En weer negatief! Pff word er gek van ik weet dat ik het gewoon los moet laten maar doe dat maar! Vind het zo raar allemaal heb van alles en nog wat maar geen positieve test!
    Ben al zo'n jaar of 6 niet aan de pil gebruikte altijd condooms dus dat kan het ook niet zijn... Zal ik dan toch naar de HA moeten?
    Ben zo langzamerhand bang dat ik iets heb opgelopen ofzo!:(
    Hoe is het met de rest? Al goed nieuws??

Liefs x

20. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    he meis,
    Ja ga er gewoon even langs bel op en leg je probleem uit.
    Misschien stuurt hij je door na een diagnostisch centrum kunnen ze een echo maken?
    ik hoop dat je snel goede uitslag hebt,snap dat je hier helemaal gek van word....

Deel Deze Pagina