Wat leuk zeg! Het is je zeker gegunt. Idd net wat de anderen zeggen, ff lekker aan jezelf denken. Jij verdiend dit toch Hier een jaar na de breuk met mijn ex weer een relatie. Best vreemd om zo te zeggen eigenlijk, maar heb hem via internet leren kennen en het klikt zooo goed. Kids hebben elkaar inmiddels ontmoet en die kunnen het super vinden met elkaar. Meer kan ik eigenlijk niet wensen toch? Haha heerlijk die kriebels
Ik had pas iemand leren kennen die mij toevoegde op FB. Toen er een foto stond dat mijn meisje een eigen kamer bij mijn vriend heeft gekregen kreeg ik de vraag: Is hij niet haar vader dan??? Nou dat gevoel is niet te omschrijven zoooo heeerlijk!!!
Nou we hebben maandagavond afgesproken en wat blijkt. Me gek en nerveus gemaakt voor niks Het is een hele vriendelijke jongen maar we hebben toch niet "die" klik allebei niet Is een jongen waar ik wel heel goed bevriend mee zou kunnen worden. Ook vond ik dat hij toch nog wel met zijn ex zat, wat mag hoor ook al wil hij het zelf niet echt weten volgens mij. Was heel gezellig maar geen vlinders meer en niet die befaamde klik. Ach ja van een kant was ik wel opgelucht oke nu weet ik wel zeker dat dit het niet is AL was het heeeeeeeeeel lief om te zien hoe lief hij met mijn kleine was.
Nou ook leuk als je een goede vriend eraa overhoudt toch? Kun je best gebruiken nu.... Hahahaha je helemaal gek maken.....en dan is het sprookje leuker dan de realiteit ....
hahaha maar ik wil graag in sprookjes geloven Nee zonder grapjes tja kan gebeuren heh dat je zoiets hebt nee het is toch niet die klik.
Jazeker! Super dat je die afspraak hebt gemaakt......volgende keer durf je misschien iets sneller.... Ga je wel contact houden nu?
Ergens wel jammer dat het niet de 'ware' was maar inderdaad, je kan er wel een leuke vriendschap aan overhouden!