Hoi . ff een vraag.Wie is zwanger en had in het begin GEEN symptonen? Ik vraag me af of dat ook kan. Als iemand her weet of zelf heb gehad hoor ik dat graag. Groetjes Linda
Bij mijn zwangerschap van Jonathan had ik bijna geen symptomen. Had wel wat dingetjes maar die konden net zo goed van een komende ongi zijn. (overigens verliep zeker het begin van mijn zwangerschap zonder ongemakken) Groetjes Debby
Ik was zo'n gelukkig met mijn vorige zwangerschap....helemaal geweldig. Heb nergens last van gehad, er kwamen wel kleine rotdingetje maar dat was pas in de 5/6e maand. Nu heb ik helaas minder geluk. Sinds ik heb getest met ik zwaar misselijk en mijn borsten zijn zeeeer aanwezig . En dan begin ik nog maar net. Maar vorige zwangerschap was op de 2 maanden te vroege geboorte dan ook wel erg perfect. Wens ik iedereen toe.. groetjes priscilla
Ik was zo'n gelukkige met mijn vorige zwangerschap....helemaal geweldig. Heb nergens last van gehad, er kwamen wel kleine rotdingetjes maar dat was pas in de 5/6e maand. Nu heb ik helaas minder geluk. Sinds ik heb getest ben ik zwaar misselijk en mijn borsten zijn zeeeer aanwezig . En dan begin ik nog maar net Maar vorige zwangerschap was op de 2 maanden te vroege geboorte dan ook wel erg perfect. Wens ik iedereen toe.. groetjes priscilla
Hoi met mijn 1e zwnagerschap had ik totaal nergens last van maar ook echt niks me hele zwangerschap is goed verlopen ik was al 10 dgn overtijd en hebben ze me gestript we zijn de zelfde dag nog lekker wezen eten op scheveningen en avonds hebben we nog gemeenschap gehad Tip van verloskundige en toen zijn een half uur later mijn voorweeen begonnen en toen ging het in een rap tempo! Hoop dat me volgende zwangerschap ook zo verloop zou wel elekker zijn.
Ik heb ook bijna nergens last van. Tuurlijk me borsten jeuken eens of ik ben weleens misselijk maar dat had ik normaal ook wel! Ik denk dat sommige ook teveel erop letten en je daardoor symptoontjes krijgt! Heb wel geluk moet ik zeggen
Bij alle 2 mijn zwangerschappen had ik geen symptonen, ja de menstruatie bleef uit. Voor de rest geen gekke dingen waarvan je zou kunnen denken dat het bij een zwangerschap hoort.. Pas ook na 2 weken getest, alle 2 de zwangerschapen..
Was je op het moment van het testen dan ook al 6 weken zwanger? Had je daarvoor neg testen? Kan me voorstellen dat je dan de hoop op een zwangerschap op hebt gegeven en zit te wachten op de . Als je dan na 2 weken nog pos test is het een feestje!