Hallo allemaal, Wat ik mij afvraag.. Zijn er vrouwen die pcos hadden en na de zwangerschap weer een normale cyclus hadden? En wellicht de keer erna spontaan zwanger zijn geraakt? Dit vraag ik omdat ik na mijn bevalling keurig na 6 weken ongesteld werd en daarna een cyclus van 27 dagen. En nu heb ik weer allerlei symptomen van een eisprong gehad (net als vorige maand) en ben ik eigenlijk benieuwd of dit iets tijdelijks kan zijn en bij het ontzwangeren hoort? Of kan mijn lichaam zich gereset hebben?
jep, hier na de bevalling ook een cyclus inclusief eisprongen. De eerste de beste bewuste eisprong dat we er voor gingen raak...zo bijzonder!
Mijn vriendin ook, na bevalling en stoppen met de pil normale cyclus maar duurde altijd max 3 maanden en daarna werden ze langer. Ze had wel sltijd een goeie eisprong
Hier 2 keer niets veranderd na bevalling. Geen officiële pcos maar wel cyclussen van 32-54 dagen (meeste zijn 40+). Wel allen met eisprong en in een wip zwanger Gezond gewicht, sporten etc ...... Ik had de hoop ook dat het normaler zou worden: maar bij mij dus niet
Na mijn laatste bevalling heeft het ruim een jaar geduurd eer ik ongesteld werd! Daarna nog steeds onregelmatige en lange cyclussen, tot een half jaar geleden. Ineens iedere "maand" rond dag 32 een eisprong, dus nog best een lange cyclus, maar voor een pcos' er best netjes.
Ik lees mee. Ik ben trouwens ook wel benieuwd na hoeveel weken jullie ongesteld werden. De kleine is nu 16 weken en ik ben nog steeds niet ongesteld geweest.
Hier wel! 2 jaar MMM voor dochter 1 incl clomid, puregon, pregnyl en eileider doorspuiten en nu twee keer spontaan zwanger. Cyclussen geen idee, te snel zwanger geraakt haha
Bij mij was het helaas gebleven. Bij mijn zoontjr heeft het 2,5 jaar geduurd voor ik zwanger was, we liepen al in het ZH en ook al allerlei onderzoeken gehad. Vlak voor we de behandeling zouden bespreken was ik toch spontaan zwanger geraakt. Na mijn bevalling na 10 weken ongesteld geworden, daarna 2x een cyclus gehad van 33 dagen. Maar daarna was het weer raak en had ik weer een cyclus van meer dan 100 dagen. Toch wonder boven wonder spontaan zwanger geraakt binnen een jaar na de bevalling. We gebruikten niks omdat we niet verwacht hadden dat het zo'n vaart zou lopen. Nu dolgelukkig natuurlijk en hierna is ons gezinnetje compleet .
Zelfde verhaal als Strandbal alleen hadden wij na een jaar al die afspraak. Zes maanden na de bevalling ongi zonder ei, volgende cyclus 50d, dan 36d en de volgende cyclus zwanger, ei op dag 36. Helaas dus niet weg...
Hier helaas andersom! Eerste zwangerschap snel zwanger met mooie cyclussen van 30-33 dagen na de pilstop. Na de bevalling 93 dagen moeten wachten op ongi met lange cyclussen. Maart 2014 weer gestopt met de pil cycli 36- 52 dagen pas in oktober zwanger wat helaas een mk werd in dec 2014. Toen pas de mmm in gemogen en ja hoor pcos! Nu afwachten wat mijn lijf gaat doen na de bevalling