heb gehoord wanneer je normale ei en de cosmische cyclus samen lopen dat je de meeste kans heb op zwanger schap nu ziet die van mij er zo uit Do,1.April13:38 Uhr:Beginn der kosmobiologischen EmpfängnisfähigkeitsperiodeSo,4.April02:38 Uhr:Mondphasen EmpfängniszeitpunktSo,4.April03:23 Uhr:Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode en me gewone zo April 2010ZoMDiWDoVZa 123456789101112131415161718192021222324252627282930 wat vinden jullie ervan loopt hij een beetje samen tis gewoon leuk om te kijken hoe zoiets gaat
hier kan je het ook berekenen: Empfängnis zeitpunkt Berechnung: Mondphasen-Zyklus für vergangene Monate
o je ziet het niet zal het even zeggen de duiste is zo Do,1.April13:38 Uhr: Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiod So,4.April02:38 Uhr: Mondphasen Empfängniszeitpunkt So,4.April03:23 Uhr: Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode en me normale is 2 3 en 4 april vruchtbare piriode 5 ovulatie 6 vruchtbare piriode
ja ik heb geen idee ze zeggen als je normaleei met de cosmische ei valt je meer kans heb op zwangerschap nu valt me normale ei op 5 april en me cosmische op 4 april volgens mij als ik het goed heb gedaan
Hi, Ik snap er geen hotum van ik ben om half 9 s'ochtends geboren en dat kan ik al niet selecteren....en mijn duits is niet geweldig Ik hou het wel gewoon op mijn ovutesten
Mmh, als ik het goed begrijp (volgens de link van BEG) is komend weekend mijn "kosmisch ei", en als ik een cyclus heb van 35 dagen zou ook mijn "echte ei" kunnen zijn.. nou ja, we zullen nog maar wel klussen, neem aan dat dat nog wel nodig is
je vult je geboortedatum en geboorte-uur in, en dan krijg je dus een voorspelling, eerste datum is het begin van je kosmische vruchtbare periode, 2e datum is dan je kosmische eisprong, 3e datum is de eindtijd van je vruchtbare periode is grappig om te berekenen, maar zou me er niet te veel aan vasthouden, hier liep de vruchtbare kosmische periode voor me af op 27 dec, maar mijn eisprong was pas echt op 31 dec, en ben toch echt hartstikke zwanger
Mijn kosmische ei is al geweest dan, op 9-4 zeggen ze. Nou kwam mijn echte ei nu ook maar eens een keer!
Apart is dit, had hier nog niet eerder van gehoord. Heb het even geprobeerd: Fr,9.April01:30 Uhr:Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode So,11.April14:30 Uhr:Mondphasen Empfängniszeitpunkt So,11.April15:15 Uhr:Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode Nu was ik 9 april nog ongi, hebben 11 april 's ochtends pas geklust, is dit dan nog optijd volgens dit schema? Kijk gewoon na mijn 'normale' cyclus verder hoor, maar vind het wel grappig om ook eens zo te kijken.
nou, lekker dan... komend half jaar mn kosmische ei tijdens mn menstruatie. (als mn cyclus zo blijft als nu) Gaat dus een lang project worden hiero