ik een miskraam en 4 vriendinnen zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snelmama, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ kitty heel mooi geschreven/beschreven

2. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    21 maanden, bij lars duurde het ook bijna 2 jaar.
    vriendinnetje is bezig sinds de geboorte van lars, dus 3 jaar nu

3. snelmama

snelmama Lid

14 feb 2010
    99
    0
    0
    Deventer
    jeetje zeg wat een lange tijd al!
    Ik hoop dat je ook snel zwanger zult zijn!!!

Gr An

4. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik ook, heb nogsteeds vertrouwen dat t gaat lukken
    zeker nu het bij vriendinnetje ook zo mocht zijn :D

5. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Helemaal herkenbaar.
    Had in dec een curettage bij 12 weken zwangerschap. Een vriendinnetje die zwanger is blijft maar over haar kwalen zeuren, en vraagt klompeet niet meer hoe het met mij gaat.
    Ik laat haar maar even links liggen, kan het niet aan op dit moment. Wees blij met alle pijntjes, ik zou ze graag willen hebben!!!!!!!!!!!!

6. snelmama

snelmama Lid

14 feb 2010
    99
    0
    0
    Deventer
    Nou idd, snap je helemaal vriendin van mij is nu 18 weken en heeft bekkeninstabiliteit ze praat eraltijd over tegen mij met de reden dat ik weet hoe het is om zwanger te zijn.... ik weet niet hoor maar ik zou graag met je willen ruilen zei ik, daar schrok ze wel een beetje van! en zal proberen om niet meer zoveel te 'klagen' over al haar pijnjes!
    En met mij beste vriendinnetje kan ik wel normaal met haar over haar zwangerschap praten, en dan zegt ze bv. ohh heb lopen spugen vanmorgen.... pff en dan zeg ik gewoon voor de gein,
    ja hallo jij wou zo graag zwanger worden dan kots je gewoon lekker van je af, ik wou dat ik was om te kotsen had (behalve de gedachten aan mij miskraam) haha
    Maar temperatuur na mij eisprong is gestegen naar 37.0 en dit heb ik in mijn vorige cyclus niet eens gehaald!!! maarja nu nog ruim 2 a 2.5 week wachten voordat ik weet of ik me weer tussen mijn vriendinnetjes kan mengen!
    Jij nog een weekje he?! spannend weer!!!
    heb je al last van enige symptonen??

Groetjes Angelique

7. snelmama

snelmama Lid

14 feb 2010
    99
    0
    0
    Deventer
    @ Faith and hope ik zie dat ik je mag feliciteren??!!!
    Super zeg!!!! en ja ik meen het wel hahahaha
    heel veel succes en hopen dat dit kleintje lekker warm bij zijn / haar mama blijft!!!!!

Gr An

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Pff heel heftig, ik kan het me goed voorstellen..
    Hie gelukkig weinig last van zwangere vriendinnen maar ik voel me al rot als ik een willekeurige dikke buik zie, laat staan een vriendin die er hele dagen over sprak :(.
    Ik zou gewoon heel eerlijk zeggen hoe jij je nu voelt, en dat je het ze super gunt maar dat het je vreselijk pijn doet en geef dan ook eerlijk aan tot welke lijn je dingen wil horen/zien/meemaken nu. Goede vriendinnen snappen dit!

Sterkte meid, en hopelijk klimmen we beide weer snel op een mooie, sterke roze wolk.

9. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik snap precies wat jullie bedoelen.

toen ik vorig jaar maart zwanger raakte waren er al 2 vriendinnen behoorlijk zwanger, na 6 weken kreeg ik een miskraam en was er best wel van ondersteboven (ik was al ruim een half jaar bezig geweest en wilde zo graag een kindje krijgen) een paar weken later kreeg ik op een verjaardag te horen dat er nog een vriendin zwanger was, zij was notabene tegelijk met mij uitgerekend.
    Ik trok het echt niet meer, was intens verdrietig en ook jaloers en heb de zwangeren zoveel mogelijk ontzien.
    Met het kindje van die laatste vriendin ging het op een gegeven moment helemaal niet goed en zij moest van hem bevallen.
    Het kindje leefde niet meer, ik voelde me zo rot/schuldig omdat ik voor die tijd zo jaloers was en verschrikkelijke dingen heb gewenst.
    naarmate de tijd verging leek het wel of we steeds meer naar elkaar toe groeiden, we begrepen elkaar.
    Nu laatst heb ik van haar weer een mailtje gehad, hoe het gaat. ik heb haar het hele verhaal verteld hoe we er nu voorstaan (gyn/uroloog) en kan daar zo blij om worden.
    Ik heb op mijn hyves een gedichtje gezet voor mijn sterretje en pas nog een wwwtje dat het een jaar geleden is, zij is de enige van alle "real life" vrienden die gereageerd heeft.

Nu is er nog een kennisje bijgekomen die zwanger is, ik heb niet veel met haar, maar stiekem baal ik er wel weer van, waarom ik niet eerst? ik ben al bijna 2 jaar bezig.

meiden, veel sterkte!

10. snelmama

snelmama Lid

14 feb 2010
    99
    0
    0
    Deventer
    @ glimworm gefeliciteerd!
    @ Jois gefeliciteerd!
    @ wendy 2010 gefeliciteerd!
    @ hartediefje gefeliciteerd!

En ik gun het jullie echt hoor!!!! haha

Gr Angelique

11. glimworm

glimworm Niet meer actief

Als wij nu met zn 4en een bbetje roze aan je doneren, lig jij misshien ook snel op een roze wolk! :D

@ loki, heb je al getest?? spannend!

12. Lindsay33

Lindsay33 Niet meer actief

Na zo veel verdriet, VAN HARTE GEFELICITEERD en hoop van harte voor je dat het dit keer goed mag gaan! Geniet ervan!

13. Lindsay33

Lindsay33 Niet meer actief

Wat erg voor je! Hopelijk test jij gauw positief!! Liefs

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Zwangerschapstest is spierwit maar geen menstruatie te zien... Zit nu op 13DPO (normaal op 12dpo ongesteld). wat een ellende ;). Ik weet bijna zeker dat ik niet zwanger ben, maar wil dan wel graag verder met de volgende ronde :(

Deel Deze Pagina