En dit is natuurlijk niet gezond meer aangezien ik ook nog een te lage bloeddruk heb 90/40. Ik krijg niks binnen en als ik dat krijg gaat het gelijk eruit. Nu is het zo dat ik ook nog eens diarree heb als 2 weken. Ik weet niet of het door mijn maagbacterie komt waar ik geen medicijnen ervoor kan krijgen. nu mijn vraag, kan dit geen kwaad voor de baby? Het is namelijk niet zo gezond om alleen op droog brood te leven (af en toe kaas erin), maar wat kan ik eraan doen?
Hoihoi, Dat is inderdaad erg vervelend! Dat je aan de diaree bent kan inderdaad door de maagbacterie komen. Je bent hier begrijp is al mee naar de huisarts geweest maar kan er niets voor krijgen......dat is ook wat! Lukthet om een vitaminepil in te nemen? droog brood houd jebinnen misschien lukt het om tijdens het eten van droog brood ook zo'n pil weg te werken. Je zal vast vanalles al hebben geprobeerd! Soep, gepureerd eten zodat je maag niet hard hoeft werken voor het verwerken. Heb je het al aangekaart bij je verloskundige? Houd je wel vocht binnen? Let op dat je niet uitdroog vooral nu je aan de diaree bent! Imke