vanmiddag ineens toen ik met iemand stond te praten werd ik niet goed. werd misselijk en kreeg het idee flauw te vallen. ook sloeg mijn hart wat vreemd over. ben gaan zitten en het zakte weer af.. later werd ik weer raar en zo een paar keer. sinds dien heb ik echt hoofdpijn en stijve schouders en nek. voel me ook wat slapjes op 1 of andere manier.. als ik rustig zit valt het wel mee maar loop hier ook nog al achter mijn zoontje aan die het weer op de heupen heeft. mijn verloskunidge heeft nu geen spreekuur zeg maar dus zou het spoednummer moeten bellen. zouden jullie hiervoor bellen??
Ik denk zelf dat het misschien door de warmte komt maar als je het niet vertrouwd zou ik zeker bellen. Misschien dat je de huisarts kan bereiken?
Zou misschien ook te maken kunnen hebben dat je bloeddruk wat laag is? Dat is wel iets wat vaker voorkomt rond de termijn waar je in zit.
ligd echt aan het weer. ik kan er erg slecht tegen ik blijf dan ook erg veel binnen of blijf in de schaduw zitten.
Ik heb dit ook geregeld nog, komt door dat ik op dat moment een beetje lage bloeddruk heb. Goed tussendoor eten en zorg dat je altijd iets van dropjes ofzo bij je hebt, dan ben je sneller weer op de been. en als je het toch niet vertrouwd gewoon e VK bellen!
Ik heb dit de laatste tijd bijna elke dag.. Ook een keer de verloskundige ervoor gebeld, die gaf wat tips en gisteren weer gebeld omdat t erger werd en zou teruggebeld worden, maar is helaas niet gebeurd!
Ik heb dit ook, elke keer als ik in een warme ruimte ben ga ik zowat onderuit omdat mijn bloeddruk dan in 1 keer naar beneden keldert Erg vervelend! Als je je zorgen maakt toch even de VK bellen zou ik zeggen.
ik zou wel je vk bellen al is het maar even voor de zekerheid. Het kan ook een te hoge bloeddruk zijn. ik had het de afgelopen 2 dagen ook en belde even met de vk die wilde me toch even zien. Werd gelijk doorgestuurd naar de gyn voor een echo en ctg .. Gewoon voor geruststelling toch even bellen! groetjes
Ik zou eerder de huisarts bellen. Het kan zijn dat de eerste aanval door de hitte is gekomen en de daarop volgende wellicht iets van paniek zijn ? Rustig blijven, goed drinken en eten en zoek verkoeling.
Dit heb ik afgelopen zaterdag gehad. Alleen dan nog een tikkeltje erger. Mijn linker arm en kaak raakten verlamd en ook mijn tong. Ik had het idee dat ik flauw ging vallen en het werd zwart voor mijn ogen. Was erg geschrokken want ik was op pad met mijn dochter en durfde niet meer naar huis te rijden. Na de hele gebeurtenis ook erg moe en slapjes. Toch maar naar de huisartsen post gegaan en deze vertelde me dat het misschien een migraine aanval kon zijn. Evenlater dacht de verloskundige misschien hyperventilatie. Misschien de hormonen in ons lijf?