Uitlaatgassen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Patrice, 9 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patrice

    Patrice Lid

    28 dec 2005
    56
    0
    0
    Ik weet niet of het hier goed staat maar weet iemand misschien of uitlaatgassen schadelijk zijn voor een ongeboren baby?
    En dan bedoel ik meer dan de dagelijkse hoeveelheid die je al binnenkrijgt :)
     
  2. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    hallo patrica

    Ik zou het niet weten maar ontkom je daar aan in deze maatschappij

    groetjes roelien
     
  3. Patrice

    Patrice Lid

    28 dec 2005
    56
    0
    0
    Nee dat weet ik ook wel maar het gaat er juist om of MEER uitlaatgassen slecht zijn dan het aantal wat je normaal al binnenkrijgt :)
     
  4. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Bedoel je misschien dat je in een garage werkt ofzo? Want dat kan ik me alleen bedenken dat je meer uitlaatgassen binnen krijgt.
     
  5. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Ja snap ook niet juist welke manier je bedoelt Patrice

    Groetjes
     
  6. Patrice

    Patrice Lid

    28 dec 2005
    56
    0
    0
    Hahah sorry :oops: Ik werk inderdaad in een garage :) En dan niet in een apart gedeelte maar in een kantoortje in de werkplaats.
    Dus dan krijg je wat mee gassen binnen dan normaal :cry: Zeker ook omdat ik vaker in de werkplaats te vinden ben dan achter m'n buro.

    En ik wil ook niet direct aan collega's vragen of het kwaad kan aangezien hun niets weten.
    Via google kon ik ook niet echt iets duidelijks vinden, misschien doet iemand hier soortgelijk werk ofzo of heeft er iemand ervaring mee :(:
     
  7. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Kan er zo eigenlijk niks over vinden. :(
    Heb wel vaker meiden gekend die zwanger waren en in een garage werkten maar dan wel met een apart kantoortje, maar ze liepen ook veel gewoon door de werkplaats heen enzo.

    Hebben wel gewoon gezonde kindjes gekregen.
     
  8. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Heb er ook geen flauw idee van :(
    Misschien eens aan de huisarts vragen?

    grtz
     
  9. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    ja precies, of de verloskundige eens een vraag stellen, moet kunnen lijktm ij, effe vragen bedoel ik.
     
  10. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    Mijn man werkt ook in een garage, maar daar zijn goede afzuig instalatie's. ( is verplicht )

    Ik kan alleen over dat bedrijf spreken daar valt het allemaal wel mee, en de receptioniste heeft ook gezonde kindjes ;)
     

Deel Deze Pagina