Ik eet helaas toch echt meer...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Vlindertje86, Jan 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

heb je helemaal gelijk in. alleen ik eet meer snoep dat is makkelijker dan iets klaar temaken en daar moet je een beetje mee uitkijken natuurlijk. Meer trek is niet erg alleen dan kan je beter gezond eten en niet alleen snoepen. Dat is een beetje het probleem (groot woord)

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik eet altijd al veel maar nu pfff niet normaal. toch ben ik pas 4 kilo aangekomen haha.

ik eet smorgens 4 boterhammen

11 uur appel, 2 boterhammen, pakje ligas of 2 worstenbroodjes

1 uur 2 boterhammen, paar beschuitjes met hagelslag (soms een hele rol en heb dan nog honger)

dan stop ik eigenlijk niet meer mee eten tot ik ga koken bijvoorbeeld snoep waar ik nu al aan begonnen ben haha en op is tegen de tijd dat ik ga avondeten

avondeten is vaak flink gevult bord met beker vla erachter aan. dan heb ik nog steeds honger en als alicia dan op bed ligt vaak een heerlijke zak chips. er ligt al een zak ham/kaas te knipogen haha.

normaal eet ik ongeveer 2/3 van dit en dat is al veel in mijn ogen.

ik heb gewoon heel de dag honger. bij me dochter was dit ook zo maar had toen meer trek in fruit en vis en nu snoep, chips en koek. toch was ik bij haar nu al ruim 9 kilo aangekomen en nu dus nog maar 4.

moet zeggen dat ik nu wel misselijk ben. heb bij de trekpleister zojuist een bakje dropruitjes gehaald en hij is op. had z'n trek in drop en me bloedruk is laag haha

Share This Page