Ik eet me gek aan...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poppedopje, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Met stip op 1 softijs en daarna elk ander ijs mmmmmmmmmm!!! :D

Maar goed ik haal het niet in huis anders eet ik het op. Zo af en toe in de stad pak ik er één. Voor snoep geldt het zelfde het is niet in huis.. Anders...:)

Helpt wel goed om de kilo's een beetje in de hand te houden! ;)

2. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Haha stom he? Alsof we nu denken: ik wordt nu toch al dik!

Maar goed buiten dat wil ik ook tijdens de zwangerschap niet te veel aankomen natuurlijk... Dus ga ook echt niet alles wat los en vast zit eten. Ik merk wel dat ik in het begin echt continu honger had dus dan nam ik maar weer een boterham oid en dat is nu sinds 2 weken ofzo minder aan het worden.

3. Kattekit

Kattekit Bekend lid

10 okt 2011
    532
    0
    0
    Ik geef er niet te veel aan toe, kindje is al groot, dus alles met mate

Maar ik heb echt een hang naar zoetigheid...zo raar, normaal ben ik echt van het hartige en kan je mij een pot drop onder de neus zetten zonder dat ik er wat van neem...nu moet ik mij beheersen

Daarnaast vind ik een krentenbol van de bakker heeeerlijk

En een big mac (zonder frietjes...het liefst gewoon zo'n kleffe burger hihi)

Maar ik doe het bij alles echt met mate hihi, vriendin van mij zat met een zo'n slagroomschnitt (of hoe je dat ook schrijft) op de bank en lepelde deze lekker op... dat soort dingen doe ik dus maar niet haha

4. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Nou, ik ga me echt te buiten aan snoep en chips.....Te erg gewoon, niets is veilig. (ben me vandaag te buiten gegaan aan dummy's, lange jan's, toffee's van K3)
    Ik heb nog 4 andere kids, dus er is altijd wel snoep in huis. En laat ik nou dat 'kindersnoep' juist het lekkerste vinden.

Ik merk wel dat mijn gezonde eetpatroon er onder lijdt, want verder heb ik heel weinig trek, alleen maar in die slechte suikers.
    Ik ben nu 25 weken zwanger en 5kg aangekomen.

5. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Haha nee dat zou ik ook zeker niet doen! Was die vriendin veel aangekomen? Of was het er wel snel weer af na de bevalling?

6. MissT

MissT Niet meer actief

Plakjes kaas, haribo snoepjes, geroosterde boterham met chocpasta.

Mmm ik krijg hier honger van.

*duikt kast in* ;)

7. Linda1979

Linda1979 Actief lid

26 jan 2009
    320
    0
    0
    Geen last van :)

Ik eet me gek aan kaas, en momenteel met name komijnekaas.....

8. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Vanillevla met vruchtjes uit blik (op siroop). Voel me daarna zó gezond omdat ik fruit en zuivel heb gehad ;)

Verder ben ik gek op sinaasappelsap nu. Gelukkig nog helemaal geen last van maagzuur (35w+2d) dus ik geniet er nog lekker van.

9. tulip

tulip Niet meer actief

fruit, maar das ook niet altijd goed.

10. miemie79

miemie79 Actief lid

15 dec 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    ook veeeel zoete trek en chips dat lukt ook wel! Gewone avondeten gaat nog wat moeilijk, maar hoop dat dat binnenkort weer beter gaat (nu bijna 12 wk) en de zoete trek wat af zal nemen... Krijg ook zin van dit topic!

11. Chaii

Chaii Niet meer actief

Offtopic maar wat grappig die kikker. :D

12. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Raketjes! En zuivel; melk, yoghurt, kaas. Ik hou me wel in, ben tot nu toe 9 kilo aangekomen, is te doen toch?

13. miemie79

miemie79 Actief lid

15 dec 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    @chaii thanx!! :)

14. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ik ben een week verder dan jij en ongeveer hetzelfde aangekomen. Ik vind het ook netjes hoor!

15. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    - kersen
    - nectarines
    - toast met maredsouskaas opgesmeerd
    - worstenbroodjes

ben op dit moment kersjes aant eten hmmmm DE EERSTE DIT JAAR!

16. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Bij mijn dochtertje met stip op 1: Moorkoppen(heb me wel in kunnen houden hoor)

En nu cola, ik neem dan wel de cafeïnevrije varianten.

17. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Helemaal niets...Ik heb helemaal geen vreetkick. In ieder geval niet meer dan voor de zwangerschap. Weet eigenlijk niet hoe veel ik ben aangekomen. Heb maandag weer een afspraak bij de gyno. Ben benieuwd.

18. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Oeh, kersen!! Dat vind ik een goede!! Heb vandaag wel al nectarines meegenomen bij ah, maar die waren 3 voor 2,75... Belachelijk gewoon! En keihard, dus heb ze nog niet kunnen proeven ;)

19. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Wat grappig dat er meerdere verslaafd zijn aan water ijsjes, hier dus ook! Dit had ik bij mijn zoontje ook en nu weer. Ik eet er met gemak 5 op een dag en dan ook vooral die lange smalle. Snoep gaat er hier ook aardig goed in, echt erg soms! Dit had ik bij mijn zoontje gelukkig niet. Nu maar hopen dat ik geen 30kilo aankom haha.

20. tulip

tulip Niet meer actief

ik vond waterijs juist lekker omdat ik vaak wel honger had, maar ook een opgeblazen gevoel, een waterijsje zorgde vaak voor wat rust in de buik. Ik maakte die gewoon zelf met een beetje siroop en veel water, dan is het hetzelfde als een glas drinken.

Deel Deze Pagina