hallo, Heb van de "verhalen" gehoord dat wanneer je zwanger bent, je meer gaat eten. Ben nu 11+2 en merk op dat ik juist minder trek/honger hebt. Niet dat ik mij nu scheel wil eten, het is meer dat ik mij zorgen maak over de groei van de kleine. Mijn maag rommelt soms wel alleen heb ik dan geen honger. Ik eet zeer onregelmatig en meestal 2-3 maal per dag, ook ontbijt ik niet en er zit erg veel tijd tussen. Voorheen dronk ik minimaal 2-3 liter water per dag, maar ook dat krijg ik niet meer weg omdat ik mij dan misselijk ga voelen. Mjah heb het gevoel dat ik best slecht eet. Soms eet ik tussendoor een meergranenkoekje. Gedurende de dag eet ik rond 12:00uur een broodje en rond 18:30 uur warm eten. Hoe kan ik een goede voeding + voedingspatroon waarborgen? Can you help me out?
Hoi, Dat geeft niks hoor. Het is inderdaad belangrijk voor jezelf en de kleine om goed te eten en te drinken. Ook regelmaat is belangrijk. Misschien kan je eens op de site van het voedingscentrum kijken www.voedingscentrum.nl wat de aanbevolen hoeveelheden zijn. Dan kan je dit vergelijken met wat je nu eet en drinkt. Groeten Angelique