Ik en mijn verhaal (herhaalde miskramen)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door ET81, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ET81

ET81 Nieuw lid

7 aug 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

bij deze wil ik mij graag even voorstellen en mijn verhaal vertellen. Ik ben 34 jaar en samen met mijn vriend al dik 3 jaar bezig met zwanger worden. Het zwanger worden is opzich geen probleem, alleen het zwanger blijven wel. Op dit moment heb ik 7 miskramen achter de rug en helaas nog niet een voldragen zwangerschap gehad. Na een positieve test begin ik na een paar dagen al te vloeien. De ene keer duurt de zwangerschap tot twaalf weken, de andere keer tot maar 5. De laatste zwangerschap was wel heel erg bijzonder omdat er een curretage gepland was en ik en dag van te voren toch nog een echo wilde (had zo'n voorgevoel). Op de echo was een hartslag te zien (wel klopte de meting niet 7 wk ipv 9). Helaas konden we twee weken later geen hartslag meer vinden en ben ik een week later alsnog gecurreteerd.
    We zijn in Dusseldorf en Gent geweest en lopen in de omgeving bij een gynaecoloog. Ik heb diverse bloedonderzoeken gehad en kortgeleden een hysteroscopie. Hier leek het erop dat er een tussenschot zou zijn maar bij de kijkoperatie konden ze niks vinden.
    Het is alweer een heel verhaal maar ik moest het even kwijt. Ben momenteel erg zoekende naar wat het nog zou kunnen zijn, vandaar mijn aanmelding.

2. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Welkom hier! Wat een spannende en vervelende tijd heb je achter de rug zeg! Succes met je zoektocht hier en hopelijk mag je snel zwanger raken (en blijven).

3. ET81

ET81 Nieuw lid

7 aug 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Vita Rose

Deel Deze Pagina