Ik en stilzitten? Nope dat gaat niet meer... wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 5 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dushi

Dushi Niet meer actief

:p

Hier ook alles klaar voor de spulletjes die (op mijn verzoek gelukkig pas) in week 20 geleverd gaan worden..... Ik word gek van mezelf... diep ongelukkig als ik niets te doen heb :)

Veel dingen zijn gelukkig ook onbelangrijk geworden, maar ik zou willen dat ik weer eens een goed boek beet ging pakken.... wwwhoooeeehaaaa.... Gekte!

Groetjes,
    Danielle

2. Niet meer actief

Nou hier is de babykamer inmiddels helemaal echt klaar.... maar goed ik heb ook nog niet alles hoor. Eind April ga ik met me mams en zus de rest halen en dan mag die echt gaan komen ;)

3. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Nou vandaag is het bij mij prijs hoor, dacht er vanaf te zijn, maar nee 8 uur vanmmorgen al begonnen, werken lol terwijl ik officieel verlof heb (werk op zelfstandige basis thuis) Wilde even wat extra meepakken :s

Nu is het half 2 en heb ik me voorgenomen 10 min te blijven zitten, heb de keuken een grondige beurt gegeven, de was gedraaid, er een opgevouwen (staan voor mijn gevoel nog legio wasmachines wat natuurlijk miss maar 2 zijn) ben daarna aan de badkamer begonnen die nu niet meer kan blinken dan dit want dan zou ik de kleur eraf wassen :confused:

ohh jah de oven, die de hele week niet is gebruikt en vorige week al ontsmet is, heb ik ook nog maar eens meegepakt :(

Mijn man had dus al gestofzuigd, maar dat kan die dus straks nog eens doen :oops: bedoel nu word de bovenkant ook weer allemaal afgedaan dus zal er wel weer het een en ander aan "" grof"" vuil liggen :evil:

gek worden ervan, geen zin iets te doen en stikop maar ja mijn lijf wil het allemaal zo graag doen dusmoet ik er wel in mee gaan

ga zo doordoen, eerst maar eens even een kopje koffie... ;)

4. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Hallo allemaal ik ben kenny steffie haar man.

Nu ik lees niet altijd haar forums maar deze stond open en dacht moet even wat zeggen. aangezien het dus blijkt dat elke zwangere vrouw wel last heeft van poetsneigingen vraag ik me als man af , heeft elke man het daar dan ook moeilijk mee?
    moeten wij mannen ons verplicht voelen om te helpen of niet want dat doe ik dus wel terwijl ik helemaal geen zin heb en het in onze ogen ook niet echt nodig is.

groetjes allemaal kenny man van steffie
    :D

5. Niet meer actief

Hoi Kenny, mijn mannetje laat me mijn gang maar gaan, want als hij het toch doet, doe ik het net zo hard weer opnieuw.

Ik denk dat de beste remedie is laat de vrouw maar der gang gaan en mocht zze hulp nodig hebben meld ze zich wel hihi... en anders als je het ziet en je denkt nu wordt het te gek.... neem je der mee uit eten ofzo ;)

dan heeft ze der rust haahha... zo heeft manlief het bij al 1x gestopt.

Groetjes,

Brigitte

Deel Deze Pagina