Ik zie overal goedkope pretecho's?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door blondi, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik lees dat de meeste die hier een 2d pretecho laten doen maar een bedragje van 30/35,- euro kwijt zijn.
    Ik wil wel graag weten waar dat dan gedaan word want hoe ik het hier in de buurt kan vinden ben je minstens 55 of 60 euro kwijt.. Ik weet dat het niet veel scheelt, maar als je er 2 wil laten doen en in deze tijd is alles natuurlijk mooi meegenomen. :)

Ik woon in de omgeving van Tilburg dus ik kom zelf bij Babyview in Berkel-Enschot als goedkoopste uit.

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ik weet dat ze bij fontys hogeschool in eindhoven regelmatig zwangere nodig hebben om echos te laten maken. je bent dan oefenmateriaal voor de studenten maar kunt dus wel een keertje extra gratis naar je beebje kijken. wij hebben dat rond 27 weken gedaan, de studenten konden nog bijna niets maar zelf zag je genoeg haha. erg leuk vond ik dat en het was gratis!!

3. didi2

didi2 Actief lid

31 mrt 2010
    185
    0
    16
    Tja,...wat is "goedkoop".... vind dat een beetje raar hoor. Het ene en het andere bureau scheelt inderdaad wel, dat ligt vaak aan de apparatuur maar ook aan de opleidingen die ze hebben gehad. Ja, daar betaal je voor......Ik denk dat je dat zelf ook zou willen.

4. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Iets verder in Lommel heb je Echobaby, tot 12 weken is het 20 euro, daarna 30 euro voor 2D
    Echobaby - SESSIES EN TARIEVEN

Overigens heeft ze net een nieuwe machine en die is echt prachtig!

5. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant

Dank je!
    Ga zeker even rondkijken!

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    babyview in berkel enschot maakt echt prachtige fotos en is echt zijn geld waard. voor 30/35 euro doen ze vaak geen uitgebreide pretecho en is het vaak geslachtbepaling met wat extra's in 2d

pretecho bij babyview is half uur uitgebreid naar je kindje kijken, krijgt veel fotos mee, soms is er een actie dat je een gratis dvd met fotos erbij krijgt (even in de gaten houden :). en alles wordt opgenomen op dvd. wij kozen voor 3/d en 4/d erbij en waren 100,- kwijt inc fotos, dvd en cd met extra fotos.

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    als je 2x wilt gaan hebben ze trouwens ook goedkopere pakketen. 1x2d en 1x 2/3/4D voor 140 of 2x 2/3/4D voor 160,-.
    bijde uitgebreid op dvd en minimaal 8 fotos van 10x15.

op mijn babysite zie je bij alicia fotos van babyview. vriendin van me is vorige week geweest en de kwaliteit is nu nog beter :)

8. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Hmm.. nu word het moeilijk.. allemaal goede tips haha
    Ik had nog voor zo'n voordeelpakket gekeken maar had het niet zien staan, is wel een goede optie! De 3d echo wilde ik zoiezo daar laten doen.
    Ik ga even naar je foto's kijken.:)

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik ben ook bij Babyview in Berkel geweest en ben wel erg te spreken over de 3D echo's daar. Ze hebben idd een nieuwe printer waardoor de foto's nog mooier zijn. Tis natuurlijk wel even mazzel hebben met hoe je kindje ervoor ligt. 2D echo is wel altijd heel uitgebreid en ze laten echt vanuit alle hoeken je kindje zien. Het enige dat ik wel vind, is dat ze erg hard tegen je buik duwen. Heb de dag erna altijd een zere buik van hoe hard ze duwen, dat heb ik bij de medische echo's nooit gehad.

10. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Wij zijn bij Dr Papa in Amsterdam geweest, was er erg over te spreken over de manier hoe en wat. Erg duidelijk, en doet eigenlijk de 20wk echo over.. We moesten eigenlijk betalen 135 euro maar omdat we pech hadden dat de kleine niet lekker lag en we daar een halve dag hadden gebivakeerd kregen we een flinke korting en moesten we 85 euro betalen

Deel Deze Pagina