Hallo allemaal, Mijn vraag is eigenlijk best simpel. Hoelang duurde het bij jullie kindjes voordat ze echt gewend waren op het kdv. Ik vraag dit omdat mijn zoontje vandaag voor het eerst een hele dag is geweest en eigenlijk een beetje uit zijn hummetje is nu. Hij heeft niet echt lekker geslapen ( wat ik me goed voor kan stellen, vreemd bedje andere geluiden enz enz) en het eten ging ook niet geheel lekker. Met hoeveel dagen moet ik een beetje rekening houden dat hij gewend is. Oh hij gaat trouwens 3 dagen in de week, dins woen en dond. Alvast bedankt voor jullie antwoorden. Groetjes Kim
Hm best snel. Ik denk na ongeveer 3 weken? Hij heeft er nooit echt heel veel last van gehad. Hooguit dat ie in het begin inderdaad een beetje moe thuiskwam.
Hoihoi, hij is nog best wel jong, dus ik denk ook dat hij met zo'n 3 weken wel gewend is. Hij komt regelmatig genoeg om snel te kunnen wennen. Succes!
Hier ging het de eerste keer al gelijk goed en ons meisje is zich nooit erna anders gaan gedragen als dat ze normaal thuis ook doet. Is denk ik heel verschillend per kind.
Bedankt voor jullie bemoedigende woorden. Hoop (voor hem) dat hij snel kan wennen. Hij ligt nu nog steeds te slapen vanaf 5 uur, zo moe was hij. Ik blijf vertrouwen houden dat het snel goed komt.
Dat de kinderen moe zijn na een dag of na drie dagen is normaal hoor. Ze doen zoveel indrukken op en zijn de hele dag actief. Vaak slapen ze ook minder als thuis. Ik zag dat hij 3 dagen achter elkaar ging, ik zou dan voorlopig de vrijdag heel rustig houden voor hem. Hij kan namelijk erop reageren en chagie worden.
Vandaag is gelukkig een heel stuk beter gegaan. Hij heeft redelijk geslapen en is nu ook niet zo moe als gisteren. Hij heeft nu 3 kwartier geslapen en ligt nu heerlijk te spelen in de box. Ik heb er dus veel vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen, hij moet gewoon even een beetje wennen. Bedankt allemaal. Groetjes Kim