Ik wil weleens gewoon een lekker wijntje of borreltje drinken, maar vind veel gewoon echt niet lekker. Ik hou van een beetje zoet. Als het wijn is dan juist niet met die echte bittere wijnsmaak eraan. Wat is nou lekker?
met dit weer canei, of een zoete rose, bv portugieser weissherbst (aldi) gekoeld moezel-wijntje (auslese of spätlese ook aldi.lidl) ben niet zo van de zoete drankjes, dus verder dan wijn geen idee... misschien cocktailtje mixen?
Misschien dan dus een zoete rosé, witte wijn of bijv een mousserende wijn? Een van de eerste wijntjes die ik lekker wegdronk was Lambrusco. Veel bubbels, weinig wijnsmaak haha (nu verafschuw ik het trouwens bah). Maar ik denk dat het een beetje uitproberen is. Of anders mixjes? Maar daar ben ik zelf niet zo van dus kan ik je ook niet in adviseren
Ik vindt zelf canei peach erg lekker. Bij de jumbo heb je een hele goedkope wijn met perzik of lychee smaak ook errug lekker! Kosten 2,80 zoiets.
Wat echt HELE (HEEEEEEELE)zoete witte wijn is, is Moscato d'Asti, gewoon in de supermarkt te koop/ T is een dessertwijn. Drinkt als limonade! Verder hele zoete likeur: Pisang Ambon (zo'n groene fles). Smaakt naar kauwgomballen Ikvind ook een Malibu met verse jus lekker, da's kokos smaak)
Ik houd niet van wijn etc, maar een af en toe een passoa jus vind ik wel lekker, al duurt dat nog weer even voordat ik dat weer ga drinken.
Mojito ook erg lekker! Ikzelf ben ook nog steeds op zoek naar een goed rood wijntje. Heb ooit eens in een grieks restaurant een zoete rode wijn besteld, en die was mij toch lekkerrrr. Die was echt zo zoet als siroop. Maar weet niet hoe die wijn heet, dus kan hem nergens vinden.
Goedkope vruchtewijn bij de supermarkt. Ik vind het bocht en niks met wijn te maken hebben maar oke. Is zoet
mmm die van canei forrest fruit mmmm maar die is hier weer niet mee te krijgen. Verder is een wijn gemaakt van bloemen ook erg lekker. Maar weet niet eens of die hier in de supermarkt te krijgen is wij hadden hem meegenomen uit frankrijk. verder ben ik niet zo'n wijn fan. ben meer van de rode dan van de witte maar het hoeft voor mij niet zo erg. geef mij maar een passie/jus of passie/7up of safari/7up
Ik dronk vroeger altijd Malibu cola. Minder zoet dan met jus. Als je een lekker zoet likeurtje wil, dan raad ik Cuarenta Y Tres aan! Of als je meer richting wijn wil, zonder inderdaad die wijnsmaak, probeer dan eens lychee cider. Gewoon te koop in de supermarkt. Stassen Litchi Cider.
deze is zeker lekker. zowel puur als met cola maar ook met melk. en bacardi aardbei vind ik ook lekker met cola.
Bacarde met ice tea lemon. Heerlijk met warm weer het is zoet door de ice tea en fris door de lemon smaak. Ik sla dit jaar alleen netjes over haha.
prosecco is mijn favo!!!zeker met warm weer!ik hou ook niet van echte wijn smaak, liever zoet. je kan ook een dessert wijn nemen met ijsklontje erin of sangria, is ook zoet!port (rood) doet t ook altijd goed als je van zoet houdt of advocaatje?hihi!