@ts : niets om jou boos te maken hoor Maar we zitten hier zo lekker je vriend uitmaken wat vOor luilak hij is ! Ik weet niet vindt het sneu voor je vriend ..zou hij het niet erg vinden dat je iets opent over hem hier? (Heb de antw niet nodig, dit is iets wat jezelf moet afvragen) Je kan het heel makkelijk zo iets handelen thuis. Snapje? Oke hij is uit werk .. Maar kwa helpen thuis mag hij NU best doen! Daar ben ik je we'll mee eens! Mrgoed hoop dat het goed komt
Hij hoeft toch ook niet gelijk het halve huishouden over te nemen. Maar een paar kleine klusjes is toch niet teveel gevraagd? Dat doet de mijne zelfs, terwijl hij soms 50 uur werkt, en daar hoef ik niet eens naar te vragen. (koken, vaatwasser, met de kids opstaan, wassen, etc)
nou sorry hoor ma als hij zo nodig een vent moet zijn die voor zijn gezin wo il zorgen dan moet hij maar eens zijn handen uitsteken! hij kan kiezen of fulltime een baan zoeken of meehelpen in huis. weet je wat je eens moet doen. helemaal niks meer in huis doen een paar dagen. mssn dat ie dan snapt dat je al genoeg aan je hoofd hebt met t huishouden kids etc. en dat jij ooj stress hebt om de situatie. jeetje dat ie us een flinke schop onder zijn flikker krijgt. kan daar zo pissed om worden. en als hij depressief is dan moet ie ma eens met een professioneel gaan prate die zal ook zeggen dat ie niet de hele dag niks moet doen, komt ie meteen buite. manne denke vaak dat een vrouw niet genoeg aan der hoofd heeft. heel sneu voor hem dat ie zijn baan kwijt is dat meen ik oprecht, ma juist nu is niet de tijd dat ie lekker lui moet gaan wezen. loop elke 2a3dagen uitzendbureaus binne. laat zien dat je wil werke want die mensen zulle ze herinneren die mensen worde srieus genomen en die mensen hebben sneller een baan! mijn man is een stress dinker en dat is ook zwaar vermoeiend. ja ik snap dat je stress hebt teleurgesteld bent ma ma doe dan wat en wacht niet af want het werk komt niet uit zichzelf naar hem toe!