Ik leer haar (als ze straks groot is) ieder geval niet dat het slecht is om een windje te laten. Heb zelf de ziekte van Crohn en ophouden kan het een en ander verergeren Je hoeft er voor mij niet voor weg te lopen ( in bepaalde periodes namelijk erg veel windjes, tenzij het tijdens het eten is, dan stellen we dat wel op prijs Wij lachen meestal savonds omdat we dan samen zijn en dan ligt de kleine al op bed.. Mocht er overdag al eens voorkomen dan denk ik niet dat ze het nu al mee krijgt
Wij hebben veel boeren in familie en kennissenkring, daar zitten heel gewone mensen bij die gerust een wind laten, maar ook zeer `keurige`heren die dat nooit zullen doen (in het openbaar althans). Evenzo bij de boekhouders, schilders, en weet ik welke beroepsgroepen dan ook, die nooit benoemd worden als het om zgn onbehoorlijk gedrag gaat. Ook onder hen zitten verschillende mensen Vind het zelf altijd érg kortzichtig als er bij zulke zaken over BOEREN wordt gesproken. Of moeten we de nette boeren dan maar agrarisch ondernemer (let wel: met gollende eggg.... of jollende ejjjj) noemen en de `gewone`gewoon boer? Beetje offtopic, maar ik zie het zó vaak! En dan vaak inderdaad door bepaalde kaktr*tten, als we het daar toch over hebben
Ik ken iemand die eigenaar is van een groot bedrijf, de duurste kleding, de duurste auto's, gaat elke week ofzo naar de kapper maar die persoon stinkt altijd naar zweet. Liever af en toe een scheetje dan 24/7 een zweetgeur
Oooh dat vind ik oh zo goor! Kom op zeg ga douchen! Ik snap best dat je na een dag hard lichamelijk werk een beetje ruikt, maar vers zweet stinkt niet Oud zweet wel brrrr zure bom bah Stond laatst ergens op een rommelmarkt en d'r stond n kerel voor me oh mijn hemel die kerel droop gewoon van de vieze lucht echt te goor Geef mij dan maar n "lekkere"bruinen bonen scheet
Ik denk wel dat ik gewoon een goede neus heb want mijn ouders ruiken het niet. Dan is er 1 stoel vrij naast die persoon en dan zeggen ze dat ik ook kan zitten. Nee laat mij maar staan pfffffff haha En die persoon doet geen lichamelijk zwaar werk en doucht zich denk ik toch wel elke dag maar sommigen ruiken snel.dan ruik ik liever een scheet wat je maar 1 minuut ruikt haha
Helemaal mee eens hoor misschien zit de rest niet dichtbij genoeg hahaha Ik had zon klasgenoot op de middelbare Die stonk altijd naar zweet en had altijd vet haar echt super vies Nu dat ik zwanger ben stink ik helemaal niet meer naar zweet erg prettig al zeg ik het zelf hahahah Gebruik zelfs geen deo meer alleen nog maar odorex tegen de natte plekken Heb zelf niet echt een gevoelige neus maar voor zweet,katten pies en blaas ontsteking dat dan weer wel dat pik ik er zo uit
Dit is echt onzin kan ik je vertellen. Ik heb een periode gehad in m'n pubertijd dat ik enorm naar zweet kon ruiken. Ik was echt niet smerig en ik ging elke dag onder de douche. Deo maakte het alleen maar erger en dat was echt niet leuk. Je schaamt je dood kan ik je vertellen. Niet iedereen kan er dus wat aan doen. Gelukkig heb ik uiteindelijk spul gevonden wat wel hielp en was ik van de zweetgeur af.
Ik stond vanochtend in de file en er was me eentje ontfloept dikke meur en wilde even een raampje open doen totdat ik ineens aan dit topic moest denken en keihard in de lag schoot