Abonnement op tijdschrift en wat doe je ermee na het lezen?

Discussion in 'De lounge' started by Nipa18, Jul 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    2,838
    71
    48
    Ben benieuwd!

2. Oedy

Oedy Actief lid

Aug 22, 2013
    326
    17
    18
    NULL
    NULL
    Aan iemand anders geven, zodat hun hem ook kunnen lezen!

3. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

Feb 13, 2013
    2,070
    97
    48
    Ik heb een abbo op de Vriendin, ze gaan in een doos naar zolder om vervolgens daar te blijven staan :D

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,558
    530
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb zelf geen abonnement, maar mijn moeder deelt een abonnement op Libelle met de buurvrouw. Buuf krijgt hem als eerste, geeft hem daarna door aan mijn moeder. Aansluitend ruilt mijn moeder om de zoveel tijd een stapel Libelles voor Margrieten. De Libelles komen later ook weer terug.... en daarna krijg ik eens in de zoveel tijd een tas vol met Libelles en Margrieten.
    Ik vind het altijd jammer om ze met het oud papier weg te doen :( , maar ik ben momenteel geen nieuwe belangstellenden ervoor.

Ik koop wel vaak losse exemplaren van Knip en Knippie. Die bewaar ik voor patronen en patroonideën.

5. Marijcha

Marijcha Actief lid

Mar 5, 2014
    454
    0
    16
    Zuid Holland
    Haha, ik vind het altijd zonde om weg te gooien. Dus of ik bewaar ze en vervolgens liggen ze stof te happen en altijd in de weg. Of ik maak na een tijdje een stapeltje om aan een vriendin te geven.

6. Purified

Purified Fanatiek lid

Mar 28, 2013
    1,223
    1
    0
    Ik heb een tijdschrijft abbo op de Donald Duck!

Ze stapelen zich op zolder op dit moment..

7. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

Sep 3, 2009
    2,637
    380
    83
    ..
    Lezen en vervolgens weggeven op de weggeefhoek op facebook..:)

8. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

Feb 12, 2013
    2,415
    0
    36
    Female
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Mijn ouders bewaarde vroeger alle donald ducks en tinas voor ons. Toen wij besloten ze niet te willen bewaren hebben we ze aan de kinderafdeling van het ziekenhuis geschonken. Dat was ca 7 jaargangen donald ducks en tinas, ze waren er blij mee.
    Wel even gechecked van te voren, niet ieder ziekenhuis is er even blij mee namelijk.

9. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Leuke recepten knip ik uit en bewaar ik.
    Maar vaak verdwijnt het alsnog in de vuilinsbak. Kan er hier niemand blij mee maken. Heb ook nooit een abbo gehad, al zou ik het wel willen. Kocht ze vaak los.

Een abbo delen lijkt mij wel een goed idee. Ik zit alleen niet op facebook o.i.d.

10. dochters

dochters Fanatiek lid

Jul 11, 2013
    4,894
    15
    38
    Female
    Ik gaf het weg aan anderen. Soms bij het oud papier. Maar heb ook weleens een stapeltje meegenomen voor in het ziekenhuis in de wachtkamer. De tandarts zou ook kunnen. :)

11. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    2,838
    71
    48
    Ik heb het topic geopend omdat ik voor de vakantie het heerlijk vind om lekker een stapel tijdschriften te hebben maar ik nu al een soort laat ben om te verzamelen. Ook hebben we op werk de leesmap..nu ging ik op marktplaat zoeken maar daar staat niet zoveel op en anders heel ver weg. Misschien leuk een soort ruiltopic of aanbied topic te maken voor de tijdschriften :)

12. Nogablokje

Nogablokje Niet meer actief

Hier een Abbo op de viva.

Schoonzusje leest ze daarna in de trein naar school toe en laat ze "perongeluk" liggen.
    De mensen om haar heen vliegen er dan op af! Niemand heeft nog geroepen dat ze haar tijdschrift vergat ofzo haha.

13. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik geef alles door. Gaan via tante, oma, moeder naar mij en dan naar vriendin. Is ook van alles, linda, margriet, kasteelromannetjes (ok die sla ik over ;)) zonde om weg te gooien. Ook heb ik 10 jaar donald duck op zolder, die bewaar ik voor mijn dochter :D
    Krijgt ze er straks een per week goedkoop abonnement haha.

14. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik heb de leesmap. Iedere week 8 tijdschriften die na een week weer opgehaald worden. Echt een aanrader en je blijft niet met tijdschriften in je huis zitten.

15. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik heb een abbo op de flow. Eerst lees ik me helemaal en verbolgens haal ik alle goodies eruit. Dan beland het op een stapel om mee te knutselen. Ik maak er enveloppen of cadeauzakjes van. Mooie plaatjes gebruik ik om ergens op te plakken, vlaggetjes van te maken. Echt van alles.

16. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik heb er nu geen maar vroeger wel van de quest en wetenschap in beeld. Die bewaar ik, leuk om soms in door te bladeren.
    Sinds de geboorte van onze zoon nooit meer gekocht, jammer eigenlijk

17. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    2,370
    109
    63
    wij winkelen regelmatig in de oud papier containers bij de voetbal. daar liggen voor honderden euro's boekjes. soms nog nieuw! komen bij de praktijken zoals vk en ha vandaan.
    eigen abbo's heb ik niet nodig dus :D

18. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

Oct 4, 2012
    5,965
    3
    0
    Oh dan heb ik wel een stapel Cosmopolitans' en Beau Mondes voor je!
    Ze staan hier maar te verpieteren

19. Bollen

Bollen Fanatiek lid

Jul 22, 2013
    1,422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Ik bewaar ze altijd zonder doel.. soms geef ik ze door aan vriendinnen of aan mijn moeder en soms gooi ik ze gewoon lekker weg. Zonde eigenlijk.

20. Bollen

Bollen Fanatiek lid

Jul 22, 2013
    1,422
    7
    38
    NULL
    NULL
    maar Nickyz, als het goed is heb ik nog een hele berg viva's thuis en nieuwe Glamours die ik nooit lees. Mocht je ze willen hebben stuur me een PB. Dan vinden we wel een manier om er wat bij jou te krijgen!

Share This Page