Ik erger mij kapot!

Discussie in 'De lounge' gestart door Kiekies, 9 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Bah, wat een triest mannetje en sorry, je man ook. Echt sukkels.

2. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Ik zou dit niet kunnen accepteren en zou die vrouw op de hoogte brengen...
    Ik zou ook echt pissed zijn op mijn man als hij dit zou doen..
    Zoiets doe je gewoon niet!

3. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Ik zwijg hem al heel de avond dood met heel veel pijn en moeite. Denk dat de boodschap nu bij hem wel overkomt..

Heb gezegd er niks meer over te willen horen. Hij geeft aan dat zijn vriend morgen een beslissing moet nemen dus dan ben ik er vanaf. Heb wel gezegd dat zijn vriend hier best welkom is maar als die voor zijn 'scharrel' kiest zij mooi de komende maanden buiten de deur mag blijven.

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Leuk, als de echtgenote er straks achterkomt dat jouw vriend al een half jaar op de hoogte was van dit bedrog....

Niet meer te herstellen de schade die je dan krijgt. Zij raakt haar man kwijt (misschien niet letterlijk, maar wel in de vertrouwensband die ze nu nog denkt te hebben met hem), kids die een behoorlijke deuk oplopen, de gevoelens van scharrel laat ik erbuiten, die weet namelijk wel waar ze mee bezig is, en jullie raken haar ook kwijt, want de vertrouwns band met jullie is ook stuk.

Leuk. En dat allemaal voor een scharrel.... echt doorgedacht dit.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik zou zelf deze vriend bellen met de boodschap dat hij zelf zijn eigen boontjes moet doppen, en het zelf moet oplossen, of dat je anders zijn vrouw in licht.

En tegen mijn man zou ik zeggen dat als hij er ook nog 1x zijn handen aan zou durven branden, hij vannacht bij zijn ouders kon slapen. Dat ik niet van plan ben om opgezadeld te worden met zijn vriends probleem.

6. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Echtgenote weet er ook vanaf he.. Maar zij blijft trouw aan haar man waar ik diep respect voor heb.

Vriend gaat vanaf nu elke keer zeggen dat hij zelf een keuze moet maken.

7. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Maar weet de echtgenote ook dta het nog steeds gaande is, of is zij in de waan dat het gestopt is?

8. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Zij weet dat het nog gaande is maar denk niet dat zij weet hoe serieus het is.

9. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Als ze niet weet hoe serieus dit is, dan weet ze ook niet precies wat er gaande is. Haar man is een loser!

10. MissLuke

MissLuke Niet meer actief

Dit zou ik hebben kunnen schrijven.
    Vrienden verraad je niet, punt!

11. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    jullie moeten je er allebei niet mee bemoeien vind ik zelf..... tis die vriend zijn pakkie an en k weet niet of je kan en moet zeggen dat je vind dat hij bij zijn vrouw moet blijven, sommige relaties zijn erg slecht en dat is negatief voor de kids....
    dan is uit elkaar gaan beter ....
    neemt niet weg dat ie fout bezig s, alleen als een van de partners vreemd gaat zit er al zowiezo iets niet goed in de relatie

12. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Alleen de eerste posts gelezen.

Dat die vriend vreemd gaat is vreselijk, maar daar kan je weinig aan veranderen.

Maar dat je partner meehelpt dat die vriend "buiten raakt", nee dan zou ik toch echt wel razend kwaad worden op mijn partner.
    Die vriend zoekt het zelf maar uit welke smoes ie thuis vertelt (of hij vertelt gelijk de waarheid aan zijn partner - ooit komt het toch uit), maar hier zou het toch echt no way zijn dat mijn vriend helpt om een gezin kapot te maken.

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

dan gaat ie dus ook niet vreemd, als zij het gewoon weet en er verder niets mee doet, dan is het toch haar pakkie aan...

14. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    helemaal als zij er van op de hoogte is je er niet mee bemoeien...
    zij kan zelf ingrijpen... en als jij nu het erin wrijft ben jij degene die het heeft gedaan, ze zal het wel accepteren op ene of andere manier

15. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik zou hem keihard verraden. Sorry, maar ik vind vreemdgaan het allerlaagste wat je kunt doen in een relatie. Of je nu m'n vijand, m'n vriendin of de f*cking koningin bent, interesseert me dan echt niet meer (en ik mag hopen dat ik met m'n neus op de feiten wordt gedrukt als mijn man zoiets doet of als ik mijn man zoiets zou flikken)

Ik snap dus echt niet hoe jouw man denkt, ik zou ook boos zijn.

16. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    valt weinig te verraden ze is ervan op de hoogte zoals ik begreep

17. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Dat is dus het punt meiden, ik wil mij er niet mee bemoeien en was daarom ook boos op mijn vriend. Zijn vriend heeft mijn mening gevraagd, heb gezegd wat ik ervan vind en wat die ermee doet moet hij zelf weten..

Ik meng mij niet tussen hun in. Heb daar ook geen behoefte aan. Vind dat zij het met zijn allen zelf mogen uitvechten. Mijn vriend heeft overigens vandaag ook niet meer geappt ofzo :) Dus denk dat hij het nu wel begrijpt.

18. bereke

bereke Niet meer actief

Maar helemaal op de hoogte is ze toch niet want anders zou dat trucje met de telefoon niet nodig zijn en had ts geen gedoe met haar vriend.

Deel Deze Pagina